לינקדאין מכריזה על הוספת פיצ׳רים חדשים לעמוד הפרופיל שלה, על מנת לעזור למשתמשי הפלטפורמה להצליח לבנות פרופיל מקיף יותר ומותאם לצרכיהם.
אחד הפיצ׳רים החדשים, הוא פיצ׳ר של סרטון קאבר המאפשר למשתמשים להעלות וידאו קצר המציג את עצמם, מפרט את תחומי הפעילות שלהם או איזו עבודה הם מחפשים, באופן ישיר ותמציתי. לאחר הוספת הסרטון לפרופיל על ידי המשתמש, יופיע עיגול כתום סביב תמונת הפרופיל שיצביע על קיום הסרטון והוא ינוגן ללא סאונד בתוך מסגרת תמונת הפרופיל.
בנוסף, מציינת לינקדאין כי היא עובדת על הוספת כתוביות מונגשות לסרטונים אלו בעתיד הקרוב. לפי לינקדאין, הפיצ׳ר החדש יכול לסייע למחפשי עבודה, שיכולים להשתמש בו כדרך להציג עצמם על ידי שיתוף המטרות אליהם הם מכוונים, לספק הצצה מהירה לאישיות שלהם ולאופן בו הם מציגים עצמם וליכולות התקשורת שלהם. לינקדאין גם מצטטת סקר אמריקני ממנו עולה כי 76% ממנהלי גיוס מאמינים כי צפייה בסרטון מוקלט מראש של מחפשי העבודה יכול להיות מועיל עבורם בתהליך הגיוס.
משתמשים עצמאיים יכולים להשתמש בפיצ׳ר על מנת להציג את השירותים שהם מציעים ולהציג את עצמם לקהל היעד הפוטנציאלי שלהם. כמו כן, יוכלו גם ליצור עמוד שירותים מיוחד המקושר לעמוד הפרופיל ומפרט את השירותים שלהם למשתמשי הפלטפורמה על מנת לקבל חשיפה רחבה יותר ולמצוא לקוחות בקלות יותר.
פיצ׳ר נוסף שמוסיפה לינקדאין לעמוד הפרופיל הוא אפשרות המשתמשים לציין את לשון הפנייה המגדרית המועדפת עליהם, שתופיע מתחת לתמונת הפרופיל, על מנת שמשתמשים אחרים יוכלו לפנות אליהם באופן אישי ומכבד.
בנוסף, מציגה לינקדאין את ה-creator mode, שמאפשר ליוצרים ממגוון תחומים להגדיר את הפרופיל שלהם כפרופיל creator, לשנות את תצוגת העמוד, להשתמש בהשאטגים ייעודים שנועדו להגביר את החשיפה לתוכן שלהם ולשנות את כפתור ה-“Connect” לכפתור “Follow״, כל זה על מנת ליצור קהל עוקבים רחב שיהיה מעוניין בצריכת התכנים שהם יוצרים.
שינוי נוסף הוא שבפרופיל של אלו המשתמשים באפשרות שידור הלייב של לינקדאין, יוצג השידור כרקע לפרופיל עם תחילת השידור, על מנת להגביר את הנראות של תוכן העמוד.
כל הפיצ׳רים החדשים יהיו ישוחררו בהדרכה למשתמשים בכל העולם החל מהשבוע הקרוב.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…