לינקדאין מוסיפה כלים חדשים שנועדו לסייע למחפשי עבודה בפלטפורמה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

לינקדאין מוסיפה מספר כלים חדשים שנועדו לסייע למשתמשים למצוא עבודה בתקופה חסרת היציבות בה אנחנו נמצאים. לפי לינקדאין ישנן כרגע מעל 14 מיליון משרות פתוחות בפלטפורמה, ומעל 722 מיליון משתמשים מרחבי העולם, מתוכם כ-40 מיליון משתמשים מחפשים עבודה מדי שבוע ו-3 משתמשים מתקבלים לעבודה מתוך לינקדאין מדי דקה.

הכלי המרכזי שהוסיפה לינקדאין הוא ה-Career Explorer. הכלי מציג למשתמש תפקידים חדשים ואפיקי קריירה חדשים, שקרובים או משיקים לתפקידים שכבר ביצע, בהתבסס על הכישורים האישיים ברשותו שהזין לפלטפורמה ולפי דרישות התפקידים המוצעים בה.

מטרת הכלי החדש היא לחשוף את מחפש העבודה לאפשרויות עבודה חדשות שייתכן שלא חשב עליהן, הקשורות לתחום בו הוא עובד. בנוסף, מציג הכלי משתמשים אחרים בפלטפורמה הקשורים לקריירה החדשה או התפקיד המסוים שמוצע, על מנת שמחפש העבודה יוכל לפנות אליהם ליצירת קשרים או לטיפים לכניסה לתחום. הכלי שואב מידע ממעל 36,000 אפשרויות כישורים ומעל 6,000 אפשרויות עבודה המופיעות בפלטפורמה, על מנת לספק הצעות רלוונטיות למשתמש מחפש העבודה וזמין כרגע בגרסת בטא בלבד.

לינקדאין כלים למחפשי עבודה

כמו-כן, לינקדאין יצרה רשימה המפרטת את הכישורים הפופולריים ביותר בקרב אנשי מקצוע בפלטפורמה. הרשימה מבוססת על כישורים שהוסיפו משתמשים בחודשים מרץ-אוקטובר השנה, אך אינה לוקחת בחשבון כישורים שצויינו כדרישות בפוסטים של הצעות עבודה.

לפי הרשימה, חמשת הכישורים בעלי הצמיחה הגבוהה ביותר בתקופה זו הם:

  • Programming
  • Digital Marketing
  • Financial Forecasting
  • Data Analysis
  • Agile Project Management

אפשרות נוספת שמוסיפה לינקדאין, היא מסגרת לתמונה שמעסיקים יוכלו להוסיף לתמונת הפרופיל שלהם, על מנת להראות שהם מחפשים עובדים ולפרט את המשרות הפנויות. המסגרת היא תוספת למסגרת התמונה שמצביעה על מחפשי עבודה, שלפי לינקדאין הגבירה את אחוזי הפניה למשתמשים ואת סיכוייהם למצוא תפקיד חדש באמצעות הפלטפורמה.

כמו כן מציינת לינקדאין כי השימוש באפשרות ה-skill assessments ששחררה בספטמבר השנה ומאפשר למשתמשים לבחון את רמת הידע שלהם בנושאים שונים, מסייעת למשתמשים להתקבל לעבודה. לפי החברה, משתמשים שהשלימו את מבחני הערכת הידע של הפלטפורמה הם בעלי 20% יותר סיכוי להתקבל לעבודה דרך הפלטפורמה.

בנוסף מרחיבה ומשפרת לינקדאין גם את כלי ההכנה לראיון שהשיקה, המספק רשימות של שאלות נפוצות בראיונות, לפי תפקידים, על מנת לסייע למשתמשים להתכונן כראוי לראיונות עבודה.

מקור: blog.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן