הכלי העוצמתי שאנחנו מכירים מפייסבוק, ומגוגל אדס שם הוא נקרא Similar Audience, מגיע סופסוף לפלטפורמת הפרסום של לינקדאין.
בנוסף לינקדאין גם משחררת טירגוט תחום עניין לפי נתוני ממנוע החיפוש של בינג (בבעלות מיקרוסופט). טירגוט לפי תחומי עניין הגיע ללינקדאין רק לאחרונה, וכעת הכלי הזה מקבל שידרוג משמעותי. הכלי החדש יאפשר למעשה לטרגט משתמשי לינקדאין לפי תחומי העניין שלהם כפי שהם מיוצגים בעקבות החיפושים שלהם במנוע החיפוש בינג, כמובן במסגרת האפשרויות השומרות על פרטיות המשתמשים.
מקור: linkedin.com