כמו כן, לינקדאין גם הוסיפו הרשאות נפרדות לקמפיינים ממומנים של העמוד. בלינקדאין, חשבון פרסום חייב להיות מקושר לחברה, כלומר לעמוד עסקי ספציפי. עד כה הייתה קיימת רק הרשאת אדמין (מנהל קמפיינים) והרשאת בעלים (שאחראי על חלוקת הרשאות וניהול אמצעי תשלום).
כל זה נשאר, אבל לינקדאין הוסיפה עוד שתי רמות של הרשאות שעשויות להכל על מנהלי העמודים.
- מנהל תוכן ממומן (Sponsored Content Poster): הרשאה המאפשרת ליצור קמפיינים ממומנים.
- מנהל טפסי לידים (Lead Gen Forms Manager): מאפשר להוריד את קובץ ה-CSV עם הלידים שהתקבלו מקמפיין לידים בלינקדאין (קמפיין מסוג Lead Gen Form).
מקור: Peter Aspengren