לינקדאין מפרסמת מדריך חדש למנהלי מדיה לשימוש מיטבי בפלטפורמה שלה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

לינקדאין מפרסמת מדריך חדש שנועד לסייע למנהלי מדיה בשימוש בכלים שמציעה הפלטפורמה באופן מוצלח, על מנת למקסם את מעורבות העסקים בפלטפורמה.

על פי לינקדאין, היתרון בשימוש בפלטפורמה הוא שהמשתמשים המגיעים אליה ממוקדים בעסקים מלכתחילה, לכן הפרסום בה יכול להיות יעיל יותר בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות.

המדריך נתמך בנתונים וסטטיסטיקות אך ממוקד כמובן ביתרונות השימוש בפלטפורמה עצמה, כולל 32 עמודים ומחולק ל-5 חלקים:

  1. למה עסקים צריכים להשקיע במדיה חברתית
  2. למה מנהלי מדיה צריכים להשקיע את זמנם בלינקדאין
  3. איך לספר את סיפור המותג שלך בלינקדאין
  4. בניית קהל היעד בלינקדאין
  5. מדריך למודעות ממומנות בלינקדאין

בנוסף לינקדאין מציינת מספר נקודות מרכזיות שאמורות לעזור למנהלי המדיה להעלות את המעורבות והמיקסום בעמוד החברה:

  • מענה לתגובות לפוסטים
  • שימוש בהאשטגים להעלאת החשיפה
  • שילוב של קריאה לפעולה בפוסטים
  • שימוש ב-insights של העמוד על מנת לדייק את קהל היעד

בנוסף, צירפנו לכאן מספר סטטיסטיקות מעניינות מתוך הדו"ח שלינקדאין שיחררה:

דוח לינקאדין למנהלי סושיאל תמונה 1

דוח לינקאדין למנהלי סושיאל תמונה 2

מקור: business.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן