לינקדאין מפרסמת מדריך חדש שנועד לסייע למנהלי מדיה בשימוש בכלים שמציעה הפלטפורמה באופן מוצלח, על מנת למקסם את מעורבות העסקים בפלטפורמה.
על פי לינקדאין, היתרון בשימוש בפלטפורמה הוא שהמשתמשים המגיעים אליה ממוקדים בעסקים מלכתחילה, לכן הפרסום בה יכול להיות יעיל יותר בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות.
המדריך נתמך בנתונים וסטטיסטיקות אך ממוקד כמובן ביתרונות השימוש בפלטפורמה עצמה, כולל 32 עמודים ומחולק ל-5 חלקים:
- למה עסקים צריכים להשקיע במדיה חברתית
- למה מנהלי מדיה צריכים להשקיע את זמנם בלינקדאין
- איך לספר את סיפור המותג שלך בלינקדאין
- בניית קהל היעד בלינקדאין
- מדריך למודעות ממומנות בלינקדאין
בנוסף לינקדאין מציינת מספר נקודות מרכזיות שאמורות לעזור למנהלי המדיה להעלות את המעורבות והמיקסום בעמוד החברה:
- מענה לתגובות לפוסטים
- שימוש בהאשטגים להעלאת החשיפה
- שילוב של קריאה לפעולה בפוסטים
- שימוש ב-insights של העמוד על מנת לדייק את קהל היעד
בנוסף, צירפנו לכאן מספר סטטיסטיקות מעניינות מתוך הדו"ח שלינקדאין שיחררה:
מקור: business.linkedin.com