לינקדאיןמשיקה את Ready for Business 2021 – מגזין אונליין חדש הבוחן את מה שנדרש על מנת לקדם את צמיחת העסק ואת האסטרטגיה השיווקית שלו, בשימוש באמצעי שיווק דיגיטליים.
בכך עושה הרשת החברתית המקצועית צעד נוסף בניסיונותיה לסייע למשווקים להשתמש בפלטפורמה שלה על מנת לקדם עסקים ולהגדיל את רווחיהם.
המגזין כולל מגוון של ראיונות עם מומחים ותובנות חדשות בנוגע לטרנדים מרכזיים בתחום השיווק, כמו למשל אירועים וירטואליים, בניית מותג וכדו׳, מידע הנשען על מחקר פנימי שערכה לינקדאין בקרב המשתמשים שלה שבחן את דרכי השימוש שלהם בפלטפורמה ובאופן השיווק שלהם בה. כמו כן כללה לינקדאין במגזין גם מקרי בוחן של שימוש במודעות בתשלום בלינקדאין ובכלים שיווקים אחרים שמספקת הפלטפורמה על מנת לקדם עסקים וכיצד ניתן ללמוד מכך והוא כולל תובנות מפורטות על כיצד לזהות את קהל היעד בעל הערך הרב ביותר לעסק ולעורר בו מעורבות בנקודה בה הוא הכי פתוח לכך ובחשיבות ההולכת וגדלה של תוכן איכותי ככלי שיווקי.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…