לינקדאין משיקה את Healthcare Hub, מקורות מידע שנועדו לסייע למשווקים בתחום הבריאות לנצל באופן מיטבי את הפלטפורמה, על מנת להגיע לקהל היעד שלהם בקלות.
ה-Hub כולל כלי מדידה שמספקים נתונים על קהל היעד, טיפים לשימוש בפלטפורמה ודוגמאות של מקרי בוחן, שנועדו לסייע למשווקים לדייק את השימוש שלהם בלינקדאין ולסייע לקמפיינים שלהם.
במקור המידע ההחדש לינקדאין מספקת כלים שיוכלו לסייע למשווקים להעלות מעורבות ברשת, לטרגט את קהל היעד באופן מדויק יותר ולמדוד את מיקומם אצל קהל היעד הרלוונטי, עם הכלים המתאימים.
דיוק במערך השיווק חשוב ומשמעותי תמיד, אך במיוחד בשיווק תעשייה כמו תעשיית הבריאות, אשר עומדת בפני אתגרים רבים.
לפי לינקדאין, תחום הבריאות היה תחום מאתגר לשיווק אפילו לפני פרוץ הקורונה, אך היום האתגרים רבים אף יותר. לדבריה, אחד הנושאים הגדלים ביותר בתעשיית הבריאות כיום, הוא תחום הבדיקות מרחוק, שנוכחותו בפלטפורמה צמחה ב-726% והמעורבות בתוכן הקשור אליו צמחה ב-691%, מתחילת פברואר עד סוף מרץ השנה, עם פרוץ הקורונה.
בנוסף, מציינת לינקדאין, כי בפלטפורמה שלה חברים מעל 8.6 מיליון אנשים מתחום הבריאות, כ-600,000 משקיעים במוסדות בריאות וכ-12 מיליון CXO, וכי למשפיענים בתחום הבריאות יש מעל 2.4 מיליון עוקבים יחד בפלטפורמה, מה שהופך את הפלטפורמה למושכת במיוחד עבור משווקים מהתחום.
ההאב החדש יספק טיפים ועצות במיוחד עבור שיווק בתחום הבריאות, על מנת להתמודד עם האתגרים הייחודים לה, ולהעלות את סיכויי ההצלחה של המשווקים בפלטפורמה.
לינקדאין שיתפה אינפוגרפיקת המלצות למותגי בריאות הציבור בשימוש בתוכן בפלטפורמה.