בשנים האחרונות מאז נרכשה הרשת החברתית ע"י חברת מיקורוסופט, לינקדאין השקיעה רבות בפיתוח היכולות של מערכת הפרסום שלה. בין הפיתחוחים האחרונים ניתן לכלול בין היתר: טפסי לידים, קהלי לוקאלייק, ריטרגטינג, טירגוט קהלים מובנה, טירגוט תחומי עניין, פרסום בוידאו ועוד.
בתחילת חודש יוני הודיעה לינקדאין על שורה של יכולות טירגוט חדשות שיוצגו למפרסמים:
- ריטרגטינג לצפיות בוידאו:
יתאפשר לטרגט משתמשים אשר צפו בחלקים של הסרטונים שהעלאתם לדף או למערכת הפרסום.
- ריטגטינג לפי שימוש בטופס הלידים המובנה:
ניתן יהיה לטרגט מחדש משתמשי לינקדאין אשר השאירו פרטים בטופס, הקליקו או פתחו את טופס הלידים המובנה בלא להשאיר פרטים.
- הרחבת הריטגטינג אל ה-Audience Network:
מודעות הוידאו של לינקדאין ניתנות להצגה גם ברשת האודיינס שלה, הכוללת בין היתר אתרים מהשורה הראשונה דוגמת MSN News ועוד. לינקדאין הודיעה כי אופציית הריטרגטינג שתוארה בסעיף 1 תורחב גם עבור משתמשים אשר נחשפו למודעות הוידאו אשר הוצגה ב-Audience Netrowrk.
היכולות החדשות ממשיכות במגמת סגירת הפערים הטכניים של מערכת הפרסום של לינקדאין מול פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ו-גוגל. נראה כי לינקדאין לוקחת ברצינות את האתגר הטכנולוגי הקיים אל מול היכולות המשמעותיות של רשתות כגון פייסבוק אשר הציגה יכולות טירגוט אלו כבר לפני כ-5 שנים.
עבור המפרסמים מדובר באפשרות לשפר את יחס ההמרה מהקמפיינים של לינקדאין ע"י פרסום מסרים מדוייקים לקהלים מדוייקים, וחידוד הצעת הערך לאורכו של המשפך השיווקי, למשל ע"י הצעה מתואמת עבור קהל שהביע עניין בוידאו או בטופס מסויימים.
מקור: Linkedin.com