לינדקאין מרחיבה את אפשרויות הריטרגטינג במערכת הפרסום

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

בשנים האחרונות מאז נרכשה הרשת החברתית ע"י חברת מיקורוסופט, לינקדאין השקיעה רבות בפיתוח היכולות של מערכת הפרסום שלה. בין הפיתחוחים האחרונים ניתן לכלול בין היתר: טפסי לידים, קהלי לוקאלייק, ריטרגטינג, טירגוט קהלים מובנה, טירגוט תחומי עניין, פרסום בוידאו ועוד.

בתחילת חודש יוני הודיעה לינקדאין על שורה של יכולות טירגוט חדשות שיוצגו למפרסמים:

  1. ריטרגטינג לצפיות בוידאו:
    יתאפשר לטרגט משתמשים אשר צפו בחלקים של הסרטונים שהעלאתם לדף או למערכת הפרסום.

     

  2. ריטגטינג לפי שימוש בטופס הלידים המובנה:
    ניתן יהיה לטרגט מחדש משתמשי לינקדאין אשר השאירו פרטים בטופס, הקליקו או פתחו את טופס הלידים המובנה בלא להשאיר פרטים.

     

  3. הרחבת הריטגטינג אל ה-Audience Network:
    מודעות הוידאו של לינקדאין ניתנות להצגה גם ברשת האודיינס שלה, הכוללת בין היתר אתרים מהשורה הראשונה דוגמת MSN News ועוד. לינקדאין הודיעה כי אופציית הריטרגטינג שתוארה בסעיף 1 תורחב גם עבור משתמשים אשר נחשפו למודעות הוידאו אשר הוצגה ב-Audience Netrowrk.

היכולות החדשות ממשיכות במגמת סגירת הפערים הטכניים של מערכת הפרסום של לינקדאין מול פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ו-גוגל. נראה כי לינקדאין לוקחת ברצינות את האתגר הטכנולוגי הקיים אל מול היכולות המשמעותיות של רשתות כגון פייסבוק אשר הציגה יכולות טירגוט אלו כבר לפני כ-5 שנים.

עבור המפרסמים מדובר באפשרות לשפר את יחס ההמרה מהקמפיינים של לינקדאין ע"י פרסום מסרים מדוייקים לקהלים מדוייקים, וחידוד הצעת הערך לאורכו של המשפך השיווקי, למשל ע"י הצעה מתואמת עבור קהל שהביע עניין בוידאו או בטופס מסויימים.

 

מקור: Linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן