ג'ון מולר מגוגל נשאל באחד מאירועי האנגהאוט של גוגל האם כדי לבזבז זמן ביצירת דפי מחבר. מולר התייחס לשאלה וצמצמם את החשיבות של דפי מחבר לדירוג תוצאות החיפוש בגוגל וטען שדפי מחבר לא באמת חשובים אך הוא פירט והסביר היכן דפי מחבר יכולים להיות חשובים. השאלה הגיעה מבחור שאמר שהוא עובד עם מספר אתרי חדשות גדולים שרצה לדעת האם צריך להשקיע בליצור דפי מחבר לכל אחד מהכותבים באתר שיכללו בין היתר ביו, תמונה ולינקים לסושיאל מדיה.
מולר ענה ואמר כי הוא חושב שזה לא באמת משנה ואתה ממש לא חייב ליצור עמודי מחבר אבל הוסיף ואמר "כי אם ברצונך ליצור אמון עם הקוראים שלך, השימוש בדף מחבר הוא דרך טובה לעשות זאת". מולר עוד אמר כי אם אתה מתכוון לספק מידע למשתמשים ואתה רוצה שהמידע הזה יהיה אמין ואתה רוצה שיסמכו עלייך אז זה בהחלט הגיוני להשתמש בדפי מחבר באתר. בנוסף, מולר עוד טען כי זה כאמור לא משפיע על הפקטורים של גוגל בכל הקשור לדירוגים בתוצאות החיפוש אבל אם אתה משפר את התוכן שלך באופן קבוע, זה טוב למשתמשים שלך וכמובן לגוגל. לבסוף הסביר מולר כי "כיצד לתעדף את הדברים לעומת דברים אחרים באתר שממש קשה לעשות. כאן אתה צריך להשתמש בנסיון שלך ולברר מה עובד טוב בצד שלך."
האם דפי מחבר יכולים לעזור לדירוג שלך? באופן ישיר – לא, אבל באופן עקיף – כן
מבקרים באתר אשר סומכים על האתר שלך נוטים יותר להמליץ על האתר שלך, לסמוך עליו ולחזור אליו אם דף המחבר של המחבר בונה אמינות לתוכן האתר.
מקור: searchenginejournal.com