יוטיוב בוחנת אפשרות לרכישת מוצרים היישר מהסרטונים בפלטפורמה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

אתר Bloomberg מדווח כי יוטיוב החלה בבדיקת אפשרות של תיוג מוצרים בסרטונים, בקרב מספר מצומצם של יוצרים בפלטפורמה. מטרתה של החברה היא להפוך את הסרטונים בפלטפורמה למעין קטלוג מוצרים ענק, שצופים יוכלו לרכוש באופן ישיר מהפלטפורמה בלחיצה.

תיוג מוצרים יאפשר לצופים לקבל מידע נוסף על המוצרים שמופיעים בסרטון ואף לרכוש אותם. בנוסף בוחנת יוטיוב אפשרות אינטגרציה עם שופיפיי, לקנייה ישירה מיוטיוב. דובר מטעם יוטיוב אישר לבלומברג שהחברה בודקת את אפשרויות הקניה החדשות בקרב מספר יוצרים וערוצים מצומצם והוסיף כי ליוצרים תהיה שליטה על אילו מוצרים יוצגו בערוץ שלהם, אף לא מסר מידע נוסף בנושא.

זהו לא הניסיון הראשון של יוטיוב לעודד רכישת מוצרים דרך הפלטפורמה, במטרה להפוך לפלטפורמת e-commerce.

ב-2018 השיקה יויטיוב ״מדף״ מוצרים שמופיע תחת הסרטון ואפשר ליוצרים להציג את המוצרים שלהם, עם קישור לרכישה ישירה.

בתחילת 2020 הוסיפה יוטיוב אפשרות של התראות על מוצרים לשידורי לייב ואפשרות של מדידת מוצרים מסויימים באמצעות מציאות רבודה.

יוטיוב אינה החברה היחידה שבוחנת אפשרויות כניסה לעולם ה-e-commerce. 

טיקטוק החלה לבחון גם היא תיוג מוצרים בסרטונים בסוף שנה שעברה. בגרסה הסינית של האפליקציה, Douyin, כבר נרשמה הצלחה בנושא. גם אינסטגרם כבר הודיעה על כוונתה לכלול אפשרויות קנייה בסרטוני ה-Reels.

מקור פרשנות: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן