אין זמן לקרוא? שימו את הפודקאסט ברקע:
להאזנה באייטיונס:
להאזנה בסאונדקלאוד:
להאזנה בספוטיפיי:
פייסבוק חושפת את הנתונים מאחורי פייסבוק Watch, פלטפורמות הוידאו של החברה:
פייסבוק שיחררה אינפוגרפיקה הכוללת נתונים מעניינים בכל הקשור לשימוש בפלטפורמת הוידאו שלה, הפייסבוק Watch. הנתונים חושפים כי בכל חודש יש 720 מיליון משתמשים שצופים בלפחות דקה בפלטפורמה. בכל יום, מעל 140 מיליון משתמשים צופים בלפחות דקה בסרטון וידאו.
עוד עולה מהנתונים כי מספר דפי הפייסבוק שהרוויחו ממודעות בפלטפורמה מעל 1000 דולר בחודש עלה פי שמונה בהשוואה לשנה שעברה ודפי פייסבוק שהרוויחו ממודעות בפלטפורמה מעל 10,000 דולר בחודש עלה פי שלוש בהשוואה לשנה שעברה.
מקור: newsroom.fb.com
אינסטגרם מוסיפה פיצ'ר מעניין לסטיקר המוזיקה שלה:
סטיקר המוזיקה של אינסטגרם מתחדש עם פיצ'ר מעניין שיקח את הסטיקר צעד אחד קדימה. באמצעות הפיצ'ר החדש, בכל פעם שתעלו סטורי עם סטיקר המוזיקה, הפיצ'ר יוכל באופן אוטומטי לקחת את המילים של השיר ולהדביק אותם באופן אוטומטי היישר לסטורי.
הפיצ'ר דומה מאוד לפיצ'ר שכבר קיים ברשת החברתית טיק טוק. אגב, סטיקר המוזיקה עדיין לא זמין בישראל ועדיין לא ברור מתי הוא אכן יגיע לכאן.
מקור: techrunch.com
לינקאדין משיקה באופן רשמי את האפשרות לתייג משתמשים בתמונות וגם לשלוח הודעות וידאו:
לינקאדין ממשיכה לחדש והפעם החברה משחררת מספר פיצ'רים חשובים שאמורים לעזור למשתמשי הפלטפורמה להגדיל את המעורבות. הפיצ'ר הראשון יאפשר סוף סוף לתייג משתמשים בתמונות, פיצ'ר שלא היה קיים עד כה בלינקאדין.
הפיצ'ר השני יאפשר לשלוח הודעות וידאו למשתמשים אחרים דרך ממשק ההודעות של הפלטפורמה. בנוסף, לינקאדין ביצעה מספר שינויים בחווית המשתמש ומעכשיו ברגע שתלחצו על תמונות הפרופיל שלכם תוכלו לראות מידע מעניין כמו ההאשטגים שאתם עוקבים אחריהם, העמודים שאתם מנהלים, הקבוצות האחרונות שביליתם בהן ורשימה של האשטגים חדשים שיכולים להיות רלוונטים לכם.
מקור: blog.linkedin.com
גידול מאסיבי בהורדות של אפליקציית סנאפצ'ט בעקבות השקה של 2 פיצ'רים חדשים:
הרשת החברתית סנאפצ'ט השיקה לאחרונה 2 אפשרויות חדשות לשנות את תווי הפנים באפליקציה. אחד מהם כולל את האפשרות שהאפליקציה תשנה את התמונה שלך מזכר לנקבה ולהפך, כמו גם אפשרות לשנות את תווי הפנים לתינוק.
בעקבות הפיצ'רים האלו האפליקציה רואה לאחרונה עלייה משמעותית בהורדות: במאי האחרון האפליקציה קיבלה 41.5 מיליון הורדות שזה פי 2 יום מהחודש אפריל אחרון ופי 2 מחודש מאי בשנה שעברה.גידול מאסיבי בהורדות של אפליקציית סנאפצ'ט בעקבות השקה של 2 פיצ'רים חדשים
מקור: socialmediatoday.com
פייסבוק מחלקת טיפים חשובים לקריאטיבים של מודעות במובייל באמצעות אינפוגרפיקה
במסגרת וובינר שערכה פייסבוק, היא יצרה אינפוגרפיקה שבמטרתה היא להעניק טיפים חשובים למפרסמים במובייל. אחד מהטיפים המרכזים שלה אומר כי הדבר החשוב ביותר הוא שהסרטון צריך להיות 'As short as it can be and as long as it needs to be'.
בפועל מה שזה אומר שהסרטון צריך להיות כמה שיותר קצר ותכליתי. ניתן למצוא באינפוגרפיקה טיפים נוספים עם דוגמאות מעניינות לקמפיינים שקיבלו תוצאות טובות יותר כולל הסבר קצר שמסביר מדוע.
מקור: socialmediatoday.com
דו"ח: השימוש במדיה חברתית לא משתנה וההוצאות על מודעות לנייד ממשיכות לעלות:
על פי הדו"ח השנתי של מארי מייקר נראה כי השימוש ברשתות חברתיות נשאר ללא שינוי שכן בין 2017 ל-2017 הייתה עלייה בשימוש ברשתות חברתיות של 6 אחוז ובין 2018 ל-2019 הייתה עלייה של אחוז אחד בלבד. עוד עולה מהדו"ח כי אינסטגרם ויוטיוב ראו את הצמיחה הגבוהה ביותר בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות.
מקור: marketingland.com