אין זמן לקרוא? שימו את הפודקאסט ברקע:
להאזנה בסאונדקלאוד:
להאזנה בסופטיפיי:
מעכשיו אפשר להגדיר איוונטים בפיקסל של פייסבוק ללא צורך בהתערבות בקוד
פייסבוק הוסיפה באדס מנג'ר את האפשרות להגדיר איוונטים (אירועים) של המרות באתר ללא צורך להתערב בקוד. בממשק האדס מנג'ר או הביזנס מנג'ר, תחת הגדרות הפיקסל, אפשר להיכנס ללשונית Set up events ולבחור בהגדרה ידנית. לאחר מכן, יפתח בחלונית חדשה האתר שלכם, וניתן יהיה לבחור פעולה מסויימת (צפייה בדף או לחיצה על כפתור) כהמרה לצורך אופטימיזציית קמפיין או בניית קהלי ריטרגטינג ולוקאלייק.
מקור: targetet.co.il
פייסבוק משחררת את אפליקציית ווטסאפ לעסקים גם למכשירי אייפון
ווטסאפ היא אפליקציית המסרים הפופולרית ביותר בעולם עם 1.5 מיליארד משתמשים. ווטסאפ לעסקים היא חלק מהאסטרטגיה האחרונה של פייסבוק שמתמקדת יותר בפיתוח והשקעה ברשתות חברתיות פרטיות, כגון אפליקציות מסרים, בניגוד לרשתות חברתיות פתוחות כמו פייסבוק או אינסטגרם.
היתרונות המרכזיים של חשבון עסקי בווטסאפ הם: פרופיל עסקי עם פרטי העסק, סטטיסטיקות אודות מסרים והתכתבויות, אפשרות לתייג לקוחות לצורך דיווח וניתוח נתונים. כמו כן, בדומה לפייסבוק מסנג'ר, אפשרי להגדיר הודעות אוטומטיות, כגון הודעות Welcome, וכן לאפשר ליצור תיבות של תשובות מוכנות מראש.
כדי לפתוח חשבון עסקי יש שתי אפשרויות: להמיר את החשבון הפרטי הנוכחי לחשבון עסקי או לפתוח חשבון נוסף חדש (אפשרי במידה ויש לכם מספר טלפון נפרד לעסק).
מקור: whatsapp.com
גוגל הודיעה שהיא מתמודדת בשבוע האחרון עם בעיה שגורמת לדפים להיעלם מתוצאות החיפוש
ביום חמישי שעבר, בעלי אתרים שמו לב לכך שדפים מסוימים באתריהם החלו להיעלם מתוצאות החיפוש. אפשרי שגוגל בעצמה אף לא הייתה מודעת לבעיה. כעבור יומיים, ג'ון מיולר, מתאם הפעילויות של גוגל מול מקדמי אתרים, הודה בחשבון הטוויטר שלו שגוגל אכן זיהתה שיש בעיה והיא נפתרה.
אומנם מאוחר יותר, חשבון הטוויטר של דוברות גוגל, דיווח כי היא עדיין עובדת על תיקון הבעיה. לאחר מכן, ג'ון מיולר הוסיף ואמר שבסופו של דבר גוגל תחזיר את המצב לקדמותו והדפים שנמחקו, יתאנדקסו מחדש.
מקור: searchenginejournal.com
מחקר: 72% אחוזים מהצרכנים מעדיפים מסרים מותאמים אישית
חברת SmarterHQ פרסמה דוח מחקר לפיו הצרכנים כיום מעדיפים באופן מובהק תקשורת מותאמת אישית Personalized Marketing Messages.
כמו כן, 86% אחוזים מהצרכנים מודאגים מנושאי פרטיות ושימוש בפרטיהם האישיים בידי חברות מסחריות. אמזון דורגה במקום הראשון מבין הנסקרים כשנשאלו על איזה חברה הם סומכים בנושא אבטת המידע האישי שלהם, כאשר 46% ציינו כי הם בוטחים באמזון. 6% בלבד ציינו שהם בוטחים ברשתות חברתיות בנושא זה.
90% אחוזים הסכימו למסור מידע אישי למטרת קבלת הנחות על מוצרים, ו-82% מוכנים למסור מידע בתמורה להמלצות מותאמות אישית על מוצרים.
52% בחרו את האימייל כמדיום המועדף לקבלת מסרים שיווקיים, זאת בפער עצום מהמקום השני בוא נמצאות הרשתות החברתיות עם 25% אחוזים בלבד.
מקור: smarterhq.com
מחקר: מנהלי שיווק ביזבזו ב-2018 בממוצע 29 אחוז מתקציב השיווק שלהם על טכנולוגיות מרטק
מחקר של חברת Gartner’s CMO מצא כי מנהלי שיווק ביזבזו כמעט 30 אחוז מתקציב השיווק השנתי שלהם בשנת 2018 על טכנולוגיות Martech מתקדמות. המחקר עוד טוען כי המגמה הזו תמשיך לצבור תאוצה גם השנה. עוד נטען כי מנהלי שיווק משקיעים בממוצע 6 דולר ביום על חדשנות למרות הספק שאפשר בכלל לתמוך בסוג החדשנות הזו מצד החברה.
מקור: marketingland.com
גוגל ממשיכה להוסיף פיצ'רים חדשים ל-search console
גוגל ממשיכה לחדש את ה-search console והפעם עם דו"ח חדש העונה לשם discover. הדו"ח אמור לתת תמונת מצב מקיפה יותר על ביצועי האתר. תוכלו לראות נתונים כמו באיזו תדירות האתר מוצג בתוצאות החיפוש, כמות התנועה שהגיעה מתוצאות החיפוש, איזה תוכן מביא הכי הרבה כניסות ועוד. הדו"ח לא זמין לכולם אז אם לא נתקלתם בו בקונסולה של גוגל אל תיבהלו.
מקור: googleblog.com
פייסבוק מגדירה חוקים חדשים שיקטינו את החשיפה של פוסטים בקבוצות ובדפים
כחלק מהמאבק של פייסבוק במגפת הפייק ניוז והקליקבייטס, הרשת החברתית הגדולה בעולם הכריזה על ארבעה שינויים דרמטיים באופן שבו תוכן מופץ לאנשים בניוז פיד. השינוי הראשון הוא ה-click gap signal, זהו מדד שתפקידו לעזור לפייסבוק להבין מה מידת הסמכותיות (autority של אתר).
המדד הזה יחושב על פי כמות הלינקים שיש לאתר למסויים מחוץ לפייסבוק בהשוואה לכמות הלינקים שמופצים לאתר הזה בתוך פייסבוק – אם היחס הזה לא פרופוציונלי וכמות הלינקים בפייסבוק עולה משמעותית בהשוואה לכמות הלינקים מחוץ לפייסבוק, פייסבוק עשויה לחסום פוסטים שמפנים לאתר, בין אם הם עולים בדפים עסקיים, בקבוצות ואפילו בקבוצות סגורות. כמו-כן, פייסבוק מודיעה שהיא ממשיכה להדק את החגורה סביב תוכן שמוגדר כקליקבייט ותצמצם במידה רבה יותר את החשיפה של פוסטים מסוג זה.
דבר אחרון, פייסבוק גם מכריזה שקבוצות פייסבוק פתוחות או סגורות שיפרו את המדיניות של פייסבוק ויפרסמו הרבה תכנים מאתרים בעלי סמכותיות נמוכה או ישתמשו בטכניקות של קליקבייט עשויות להימחק לאלתר.
מקור: newsroom.fb.com