שם: גרי סלוב
תפקיד: Head of Acquisition
גרי סלוב, בן 31 גר בזכרון יעקב. עוסק ב-Digital Marketing מעל 10 שנים. התחלתי את הדרך שלי בעולם הזה כקופירייטר במשרדי פרסום ומאז הפכתי להיות עצמאי להרבה מאוד זמן, כ8-9 שנים. כיום אני מעביר הרצאות כעצמאי אבל עובד מזה כשנתיים וחצי כשכיר ב-WalkMe בתפקיד Head of Acquisition. ההתמחויות שלי הן פייסבוק, לינקדאין, גוגל ובעיקר ב-B2B Marketing.
באיזה רשת חברתית אתה מבלה הכי הרבה זמן לצורך מקצועי ולמה:
גרי סלוב: לינקדאין. אני חושב שאין פלטפורמה יותר מקצועית מלינקדאין, כל עולם התוכן שלי נמצא שם. פייסבוק זזה הצידה לגמרי, הפיד שלי הפך להיות הפיד של הלינקדאין. אני חושב שזו פלטפורמה שנותנת הרבה מאוד ערך למי שנמצא שם, כל אחד בסקטור שלו ואני מוצא שם את הערך הכי גדול.
אם לא היית מתעסק בשיווק אז מה היית עושה?
גרי סלוב: כנראה שהייתי דיג׳יי. הייתי דיג׳יי כשהייתי ילד ומאוד אהבתי את זה.
מה הדבר הכי חשוב שלמדת על תחום השיווק בשנה האחרונה?
גרי סלוב: מהירות, כמה אתה אדפטיבי, מי שאין לו את היכולת הזאת פשוט לא קיים היום.
מאיזה בלוג/אתר/ספר למדת הכי הרבה דברים על שיווק, תן דוגמא אחת לדבר כזה שלמדת?
גרי סלוב: ספר שאני קורא אותו לאט לאט, טיפין טיפין, הוא ׳פענוח הצופן השיווקי׳ שמסביר למה אנשים קונים ויש שם הרבה דוגמאות למה שאנחנו קוראים היום a/b testing, הרבה מאוד חשיבה על טייס אוטומטי מול חשיבה על החלטות ולמה אנחנו מקבלים החלטות.
תן שלושה דברים/משימות שאתה עושה בבוקר כשאתה מגיע מתחיל את היום:
גרי סלוב:
- קודם כל אני נכנס ובודק ביצועים של היום של אתמול, ברמת ביצועי הצוות וביצועי החברה.
- אני מאזין לשיחות שנכשלו עם לקוחות שלא הצליחו להתקדם הלאה, כדי להבין למה זה קורה.
- מבצע שיחות זום עם מנהל קמפיין אחר לשיחת חתך.
מה היא האוטומציה הכי חשובה שיש לך בעבודה?
גרי סלוב: תיוג נכון של קמפיינים.
ספר על הקמפיין הכי מוצלח שהיית שותף לו בשנה האחרונה:
גרי סלוב: כשעוד הייתי מנהל קמפיינים בצוות ב-WalkMe, אחד הדברים הכי גדולים שעשינו זה שהמודעה שלנו הגיעה למספר 1 בעולם, במדד פנימי של לינקדאין. עבדנו מאוד קשה בשביל להצליח בלינקדאין והגענו מקום ראשון בעולם, שבוע אחרי שבוע.
איזה תכונת אופי או כישור חייב להיות לכל מנהל שיווק?
גרי סלוב: אני שם נורא דגש על יצירתיות בצוות שלי, אני דוחף את האנשים שיביאו את הצד היצירתי שלהם ונותן להם הרבה מאוד פרויקטים שנותנים להם חופש מחשבה. כי את הצד הטכני אתה יכול ללמוד ואת הצד היצירתי או שיש לך או שאין לך, וזה לדעתי ההבדל בין מנהל מנהל קמפיינים טוב למעולה.
באיזה כלי או כלים חינמיים אתה עושה שימוש מקצועי היום, אבל אם הם היו עולים כסף, בטוח שהיית משלם:
גרי סלוב: Grammarly
רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?
יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל
כתובות נוספות שיעניינו אותך
רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
פייסבוק מספקת הסברים נוספים על אופן הפעולה של האלגוריתם שלה
פייסבוק שיתפה וידיאו חדש בו היא מסבירה כיצד עובד האלגוריתם של פיד החדשות בפלטפורמה, הפרסום החדש מספק בעיקר מבט כולל על תהליך הדירוג של פייסבוק…
דוח של לינקדאין חושף: 60% מתפקידי השיווק בארה"ב וקנדה מאויישים ע"י נשים
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…