המדריך החדש פורסם כחלק מסדרת מדריכים שמפרסמת טיקטוק, שנועדו לדבריה לסייע למשתמשים למקסם את השימוש באפליקציה ולהגיע לקהל רחב יותר של משתמשים.
המדריך כולל סקירה של כלי האנליטיקה שלה וטיפים למשתמשים שמעוניינים לנצל את הכלים באפליקציה בצורה טובה יותר לצרכיהם, על מנת להרחיב את הנוכחות שלהם בטיקטוק. לפי טיקטוק כלי האנליטיקיס מספקים מידע שיסייע לשפר את הביצועים בחשבון, תוך צפיה בתמונה הכוללת של ביצועי הסרטונים המועלים ומאפשרים דרכים נוספות לנהל את נוכחות הטיקטוק עבור עסקים.
כלי האנליטיקס זמינים למשתמשים בעלי חשבון פרו של טיקטוק, אליו ניתן להירשם דרך הפרופיל בפלטפורמה. על מנת להירשם לחשבון פרו, יש להיכנס ללשונית הגדרות ופרטיות בעמוד הפרופיל, לבחור על ניהול חשבון ומעבר לחשבון פרו. לאחר מכן יש לבצע בחירה בין אפשרות של ׳יוצר׳ או ׳עסק׳ בהתאם לצרכי המשתמשים וניתן להתחיל בשימוש.
לאחר ההרשמה לחשבון הפרו ניתן להיכנס לאנליטיקיס דרך הגדרות האפליקציה, בשימוש באפליקציה מהנייד או בגרסה לדסקטופ. בנוסף, בשימוש בגרסת הדסקטופ ניתן אף לייצא את הנתונים לקובץ למחשב.
כלי האנליטיקס מחולק ל-3 חלקים:
- מבט כולל – מספק סיכום כללי של ביצועי החשבון, כולל כמות צפיות בסרטונים, מספר המשתמשים שעוקבים אחר החשבון ומספר הפעמים שצפו בפרופיל החשבון
- תוכן – רשימה של התכנים שעלו בחשבון ב-7 הימים האחרונים. בנוסף ניתן לראות את הסרטונים הפופולריים ביותר בחשבון, בעלי קצב הצמיחה המהיר ביותר בכמות הצפיות בשבוע שקדם
- עוקבים – מציג את כמות העוקבים על מנת לזהות מגמות בגדילת כמות העוקבים. ניתן גם לצפות בכמות הלייקים, תגובות ושיתופים של הסרטונים בחשבון
בנוסף למידע הכללי עבור ביצועי החשבון כולו, ישנו מידע ספציפי עבור כל סרטון שהועלה שמוצג בנפרד, ומפורט בו מספר הצפיות בסרטון, זמן הצפייה הממוצע בו ומידע נוסף הנוגע לחלוקת הצופים בסרטון.
מקור: newsroom.tiktok.com