טיקטוק מכריזה על Ready Set Grow ועידת שיווק עבור עסקים קטנים ובינוניים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

טיקטוק תקיים לראשונה ועידת שיווק שנועדה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, בשם ׳Ready Set Grow׳ ותתקיים אונליין ב-24/03. מטרת הועידה היא לסייע לעסקים קטנים ובינוניים ללמוד יותר על מה שהפלטפורמה יכולה להציע להם וכיצד ביכולתם לקדם את העסק שלהם בעזרת הכלים שמציעה.

ועידה תכלול הרצאות מיוצרים, מומחים מטעם הפלטפורמה ובעלי עסקים, תעסוק הפרכת מיתוסים פופולריים הקשורים לפלטפורמה ותספק השראה והדרכה לעסקים המעוניינים להתחיל ולהשתמש בפלטפורמה לקידום המותגים שלהם ואינם יודעים כיצד להתחיל.

הועידה תכלול מספר סשנים שיתפרשו לאורך היום:

  • סיפורי הצלחה של עסקים קטנים בפלטפורמה: דיון שיתקיים עם מספר בעלי עסקים הממנפים את השיווק האורגני והממומן בטיקטוק על מנת לקדם את העסקים שלהם, כולל בניית מותג בטיקטוק, טיפים ליצירה בפלטפורמה והייחודיות שלה.

  • שאלות ותשובות: סשן שאלות ותשובות עם יוצרי תוכן בכירים בטיקטוק, כולל הפרכת מיתוסים ותפיסות שגויות על משתמשי הפלטפורמה, אפשרויות עיצוב תודעה והנחלת טרנדים והדגשה של חשיבות הסאונד בחוויה הכוללת בפלטפורמה.

  • מדריך למתחילים: הדרכת משתמשים חדשים בטיקטוק, משלב הורדת האפליקציה עד לטיפים לשימוש נכון בכלים שהפלטפורמה מציעה.

  • יצירת נוכחות עסקית בפלטפורמה: הרצאה על כיצד ליצור נוכחות עסקית נכונה ומוצלחת לעסק בפלטפורמה, צעד אחר צעד, בהובלת מנהלת מוצר בכירה בטיקטוק.

  • יצירת מודעות בפלטפורמה: החשיבות ביצירת מודעות המתאימות לאופי התוכן בפלטפורמה, המספרות סיפור ומדגישות את יתרונות המוצר שהעסק מציע.

  • הקמת חנות שופיפיי: סשן לימוד הקמת חנות שופיפיי המחוברת לחשבון הטיקטוק ושיווק נכון שלה.

הרשמה לועידה ומידע נוסף באתר טיקטוק >>> readysetgrowsummit.splashthat.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן