טיפים מגוגל לבעלי אתרים לקראת ימי המכירות של הבלאק פריידי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

לקראת ימי המכירות המשוגעים של ה-black friday וה-cyber monday, גוגל נתנה מספר המלצות חשובות לבעלי אתרים שכדאי שיישמו לקראת הימים הקרובים. 

נתחיל עם הטיפ המרכזי והחשוב ביותר – חשיבות ה-Url של עמוד המכירה לקראת הימים האלו. גוגל ממליצה לבעלי אתרים ליצור url מסויים בשביל האירוע הרלוונטי פעם אחת ולהשתמש בו בכל שנה שוב. זה אומר זה שגוגל לא ממליצה ליצור url חדש בכל שנה.

מה כן לעשות: www buy com/sales/blackfriday
מה לא לעשות: www buy com/sales/blackfriday 2020

במקרה הזה, בעל האתר יוצר את ה-url הזה ומשתמש בו פעם אחת לקראת האירוע בכל שנה.
המונח המקצועי של ה-url אלים האלו נקרא recurring URL, סתם שתדעו.

הרעיון שעומד מאחורי ההמלצה של גוגל:
יש דבר כזה שנקרא “link juice" שזה בעצם נתון שמסמל את "הכח" של הלינק. אם בעלי אתרים יוכלו לשמור על אותם הלינקים לאורך השנים, כך גם ה"כח" של אותם לינקים לא יעלם וימשיך לצבור "כח". אפשר לקרוא על “link juice" בהרחבה כאן.

מה שגוגל בעצם אומרת כאן הוא שאין טעם ליצור כתובות חדשות בכל שנה, ורצוי מאוד להשתמש באותה כתובת url בכל שנה מחדש. זאת כדי לשמור על ה"כח" של הלינקים ועל האפשרות שהלינק הזה יתחזק בתוצאות החיפוש של גוגל.

לסיום, גוגל המליצה על עוד מספר דברים שיש לבצע לקראת ה-Black Friday:

  1. תיצרו עמודי מכירה לבלאק פריידי כמה שיותר מוקדם, כדי שגוגל יוכלו לסרוק את העמוד בתוצאות החיפוש לפני המועד עצמו.

  2. עקבו אחר ההוראות של גוגל וה-best practices בתחום כאן.

  3. הוסיפו לינקים פנימיים לעמוד המכירות המיוחד. לינקים מהאתר באופן כללי ולינקים מעמוד הבית של האתר יעזרו לגוגל להבין עד כמה העמוד הזה חשוב.

  4. הוסיפו תמונה רלוונטיות ואיכותית המותאמת לאירוע המכירות הרלוונטי.

  5. אחרי שביצעתם את כל העדכונים, תדאגו להעלות את עמוד הנחיתה לגוגל שוב ולעשות לו recrawl.

 

מקור: webmasters.googleblog.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן