לקראת ימי המכירות המשוגעים של ה-black friday וה-cyber monday, גוגל נתנה מספר המלצות חשובות לבעלי אתרים שכדאי שיישמו לקראת הימים הקרובים.
נתחיל עם הטיפ המרכזי והחשוב ביותר – חשיבות ה-Url של עמוד המכירה לקראת הימים האלו. גוגל ממליצה לבעלי אתרים ליצור url מסויים בשביל האירוע הרלוונטי פעם אחת ולהשתמש בו בכל שנה שוב. זה אומר זה שגוגל לא ממליצה ליצור url חדש בכל שנה.
מה כן לעשות: www buy com/sales/blackfriday
מה לא לעשות: www buy com/sales/blackfriday 2020
במקרה הזה, בעל האתר יוצר את ה-url הזה ומשתמש בו פעם אחת לקראת האירוע בכל שנה.
המונח המקצועי של ה-url אלים האלו נקרא recurring URL, סתם שתדעו.