המדריך השלם והמקיף לשיווק בקלאבהאוס
נכתב ע"י רוברט נחום
מזה מספר שבועות שהרשת החברתית החדשה המושתת על סאונד משגעת את העולם. לאחרונה דיווחו על כך שקלאבהאוס הגיעה ללא פחות מ-10 מיליון משתמשים פעילים ונראה כי כמות המשתמשים תמשיך לעלות בזמן הקרוב. כל זה קורה כשעדיין האפליקציה זמינה אך ורק למשתמשי Ios (אייפון ואייפד). כן יש תכנון לשחרר את האפליקציה ל-Android גם כן אבל אנחנו עדיין לא יודעים מתי בדיוק זה הולך לקרות.
הכנו עבורכם מדריך מלא לשיווק בקלאבהאוס, הכולל את כל מה שמנהלי שיווק דיגיטלי צריכים להכיר על הרשת החברתית החדשה, והכלים הקיימים כיום לשיווק וקידום העסק בפלטפורמה.
אז מה זה קלאבהאוס – ClubHouse:
קלאבהאוס זו רשת חברתית המושתתת על קול ומאפשרת לנהל שיחות בלייב עם מספר רב של משתמשים בו זמנית, בשפה המקצועית "real time voice engagement".
למי שלא נכנס לקלאבהואס לעולם, אנסה לפרק את הבסיס של מה שיש בפלטפורמה הזו בשלב זה:
- יש חדרים בשפות שונות ובמגוון רחב של נושאים כמו: שיווק, מניות, כושר, מוזיקה, יחסים ועוד.
- אפשר להיכנס לחדרים האלה (מוגבלים ל-5k משתמשים) ולהאזין למה שמדברים עליו בחדר. כמו-כן, אפשר גם לבקש לעלות ל"במה" ולדבר באותו החדר. זה כאמור יתאפשר אחרי שהמודרטור של החדר אישר את הבקשה שלך לעלות לבמה או אחרי שהוא הזמין אותך לעלות לבמה.
- מעבר לחדרים, יש גם "קלאבים" שזה בעצם סוג של קהילה שקשורה לנושא מסוים ותחתיה יש מגוון אירועים/חדרים על בסיס יומיומי, שבועי או חודשי.
לטובת ההסבר, להלן מספר תמונות מסך מתוך האפליקציה שיעשו לכם סדר:
בתמונה הזו ניתן לראות את מגוון הנושאים שאפשר למצוא כיום בפלטפורמה:
בתמונה הזו ניתן לראות דוגמא לאיך חדר נראה מבפנים (מי שבירוק הוא מודרטור):
בתמונה הזו אפשר לראות את עמוד הקלאב של הטרגטת:
חשוב לציין כי כעת אפשר להצטרף לקלאבהאוס רק באמצעות הזמנה! כמו-כן, ברגע שתיכנסו לפלטפורמה תקבלו ישר 3 הזמנות וככל שתשתמשו יותר בפלטפורמה / תהיו מודרטורים וכדומה, אז תקבלו עוד ועוד הזמנות לחלק.
פרו טיפ: אם מזמינים משתמשים להצטרף לקלאב מסוים, אפשר לקבל 10 הזמנות חינם. ראו את תמונת המסך הבאה:
אז מה אפשר לעשות בקלאבהאוס?
התשובה הקצרה היא שאפשר לעשות עסקים בקלאבהאוס. התשובה הארוכה היא יותר מורכבת.
אנחנו בטרגטת אוהבים את התשובות הארוכות 🙂
אני יכול להגיד שבימים הראשונים שלי בפלטפורמה יצא לי לדבר עם אנשים מכל העולם שסיפרו לי שהם הצליחו ליצור קשרים איכותיים ורלוונטיים בפלטפורמה בפרק זמן מהיר של מספר ימים. על פניו זה נשמע ממש קל אבל במציאות זה מצריך זמן, משאב שלא לכולם יש אותו בהכרח. בכל אופן, הסיפור הוא כזה, אם אתה רוצה להצליח בקלאבהאוס אז ברגע שאתה נכנס לפלטפורמה, אתה חייב אבל חייב להיות מעורב בשיחות, כלומר, לא להישאר בקהל בתור מאזין, אלה לנסות לעלות לבמה ולדבר.
על מה לדבר אתם שואלים? זה יכול להיות בקטע של להסביר לכולם מי אתה ומה אתה עושה, זה יכול להיות בקטע של לעלות ולענות על שאלות העולות בדיון, זה יכול להיות לעלות לבמה כדי להראות את הרמה המקצועית שלך ועוד. ככל שתדברו יותר, כך גם כמות העוקבים שלכם תעלה וכך בסופו של דבר הסיכוי שלכם להגיע לשיתופי פעולה / מכירות / הכרויות וכדומה עם אנשים שיכולים להיות רלוונטים למה שאתם עושים. בתור אנשי שיווק (הרבה בהמשך), אני מציע שברגע שאתם נכנסים לקלאבהאוס, תגדירו עם עצמכם מה אתם בדיוק הולכים לחפש כאן.
כאמור, יש אנשים שמחפשים שיתופי פעולה עסקיים, יש אנשים שנכנסים בשביל סתם להכיר אנשים מעניינים, יש אנשים שנכנסים כדי ללמוד על תחום מסוים ועוד. הכל תלוי מאוד במה אתם רוצים לקבל בפלטפורמה הזו. תוכלו למצוא כאן הכל מהכל, אבל חשוב מאוד להיות כמה שיותר ממוקדים, כבר מהרגע הראשון שאתם נכנסים לאפליקציה כי היא מאוד אבל מאוד ממכרת.
מה הפך את קלאבהאוס לפופולארית?
בתחילת הדרך, במאי 2020 קלאבהאוס התחילה פיילוט עם מספר מצומצם של משתמשים שהם early adopters ולאט לאט הגדילה את כמות המשתמשים הזו שהמשיכה לתת פידבקים על הפלטפורמה במשך הזמן. נשאלת השאלה כיצד קלאבהאוס הפכה להיות כזו פופלארית? ובכן יש לכך מספר סיבות:
1. חדרים שיצרו הייפ תקשורתי – היה חדר שפירסמו אותו מראש במספר פלטפורמות ויצרו הייפ מטורף סביב החדר, מה שגרם לחדר להגיע ל-5000 אנשים (שזה המקסימום כרגע). החדר בעצם היה על לשיר שירים מתוך "מלך האריות" בלייב והוא הפך להיות פופולארי מאוד, מה שגרם גם להרבה מאוד אתרים לסקר את מה שקרה בחדר ואת זה שהמונים שרו שירים מתוך מלך האריות. תוסיפו לזה את תקופת הקורונה שהוסיפה המון לפופולאריות הזו. אפשר לקרוא לעומק על החדר של מלך האריות כאן.
It’s official this Lion King room is my favourite clubhouse room ever #TheLionKingCH pic.twitter.com/fnkkvSJHOS
— 🥛🥃 (@MilkHenny) December 26, 2020
2. דבר נוסף שגרם לקלאבהאוס להיות פופולארית הוא זה שמארק צוקרברג הצטרף לאחד החדרים ממש במקריות. הדבר כאמור יצר עוד הייפ סביב הפלטפורמה. ברגע שזה קרה, ההייפ הלך וצבר תאוצה וגרם לכמויות גבוהות של משתמשים ומשתמשות להצטרף לפלטפורמה.
3. אחר כך הצטרף לפלטפורמה איילון מאסק שצייץ על קלאבהאוס מספר פעמים, הספיק להזמין את נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, ואת הראפר קניה ווסט לשיחה וכמובן שזה גרם להמשך הצמיחה המאסיבית של האפליקציה.
Just agree to do Clubhouse with @kanyewest
— Elon Musk (@elonmusk) February 10, 2021
סטטוס נוכחי: כמות משתמשים, קצב צמיחה, מדינות מובילות ומה קורה בישראל
אם הגעתם לכאן אז אתם בטח יודעים שהאפליקציה נמצאת בגדילה מאסיבית. לפני שנצלול למספרים רק אראה לכם את גרף הגדילה הבא שמעיד על הפופולאריות של האפליקציה והצמיחה שלה:
הנתונים המעודכנים ביותר מדברים על כך שקלאבהאוס הגיעה ל-10 מיליון אקטיב יוזרס בכל שבוע. מה שאומר שמבחינת הורדות היא הגיעה לכמה עשרות מיליונים ברחבי העולם, למרות שאנחנו עדיין לא יודעים את זה בוודאות.
מה שכן אפשר לראות זה את העלייה המדהימה במספרים של האפליקציה כאן למטה
(מקור: FastCompany) :
ספטמבר 2020 – 2000 הורדות
אוקטובר 2020 – 18,000 הורדות
נובמבר 2020 – 72,000 הורדות
דצמבר 2020 – 994,000 הורדות
ינואר 2021 – 2.4 מיליון הורדות
פברואר 2021 (עד ה-18) – 6.7 מיליון הורדות
שימו לב לגרף ש-AppAnnie פרסמו בקשר לכמות ההורדות של האפליקציה:
מבחינת הדירוגים, להלן הנתונים של מספר מדינות בקטגוריה של "רשתות חברתיות" (הנתונים נלקחו מתוך AppAnnie):
שוודיה – מקום 1
נורווגיה – מקום 1
הולנד – מקום 2
שוויץ – מקום 4
איטליה – מקום 5
ברזיל – מקום 9
ספרד – מקום 9
ארה"ב – מקום 9
אנגליה – מקום 7
גרמניה – מקום 7
רוסיה – מקום 6
קנדה – מקום 5
בישראל נכון לתאריך שכתבתי למעלה האפליקציה מדורגת במקום 8 בקטגוריה של "רשתות חברתיות" ובמקום ה-146 בקטגוריה הכללית. בקבוצות פייסבוק קראתי שמדובר בלמעלה מ-10K משתמשים כאן מישראל. אני יכול להגיד לכם בשלב זה יש מספר חד ספרתי של חדרים ישראליים שנפתחים בכל יום אז מאוד מעניין בקלאבהאוס גם בגזרה הישראלית. אנחנו בטרגטת כבר פתחנו קלאב (חפשו "טרגטת" באפליקציה) ובקרוב אנחנו מתכוונים להוסיף לוח שידורים שבועי עם תכנים בנושאים הקשורים למרקטינג. אפילו הפוליטיקאים כבר הספיקו להיכנס לפלטפורמה – גם יאיר לפיד וגם איילת שקד הספיקו להתארח שם. לאט לאט הפלטפורמה כאמור צוברת תאוצה פה בישראל (חכו שיפתח לאנדרואיד).
* האפליקציה הספיקה להופיע גם בסין למשך מספר חודשים אך הממשל בסין חסם את הגישה לאפליקציה.
שיווק ליחידים / ברנדינג בקלאבהאוס
אחרי שעברנו על מה זה קלאבהאוס ומה אפשר לעשות שם, הגיע הזמן לדבר על התכלס. קודם כל, בוא נדבר רגע על הפרופיל האישי. בפרופיל האישי יש מקום לכתוב ביו ארוך, להשתמש באמוג'ים ובטקסט מיוחד. ההמלצה שלנו בכל הקשור לפרופיל האישי הינם:
א. לחבר את פרופיל הטוויטר והאינסטגרם שלכם ברגע שאתם נרשמים לפלטפורמה. כך הפלטפורמה תוכל להמליץ לכם לעקוב אחר אנשים שאתם מכירים מהרשתות האלה.
ב. להרחיב על עצמכם בביו ולהשתמש בכמה שיותר מילות מפתח שהן רלוונטיות לעיסוק שלכם, להשתמש באימוג'ים רלוונטים, לכתוב מה אתם עושים, מה אתם מחפשים בפלטפורמה הזו, איפה אפשר להשיג אתכם ובעצם כל מידע שיכול להיות רלוונטי למי שצופה בפרופיל שלכם. אנחנו ממליצים לכם בחום לעבור על פרופילים של אנשים שנמצאים בתחום שלכם ולראות בין היתר כיצד הם כותבים את הביו שלהם. זו אומנות של ממש. כל למשל הפרופיל שלי נראה בקלאבהאוס כאן מתחת. אני למשל כתבתי בהתחלה שאני מנכ"ל טופנדה והטרגטת, והוספתי את זה שאני מתעסק בשיווק סטארטאפים. בנוסף, הוספתי אמוג'ים לכל שורה. משם הרחבתי על מה זה טופנדה ומה זה הטרגטת, הוספתי את המייל שלי, כתבתי איפה אני מתגורר ובמה אני מתמחה. כל אחד יכול וצריך לקחת את זה לכיוון שלו כמובן.
ג. 3 השורות הראשונות בפרופיל הם הכי חשובות – שימו לב, ברגע שמישהו מקליק על השם שלכם בפלטפורמה, הוא יראה רק את תחילת הביו שלכם, לכן חשוב מאוד שהחלק של ה-3 שורות הראשונות יהיה מרתק ומעניין מספיק כדי שמי שמתעניין בכם יקליק כדי לצפות בביו המלא.
ד. קלאבים – אני ממליץ בחום להירשם לכמה שיותר קלאבים שרלוונטים לעיסוק שלכם. כך תוכלו להיכנס לחדרים רלוונטים וכמובן גם לעיקר אנשים שיכולים להיות רלוונטים.
אחרי שעברנו על הדברים הבסיסיים שצריך לעשות ברמת הפרופיל, נעבור עכשיו לפן השיווקי בפלטפורמה.
איך אפשר לשווק את עצמכם בקלאבהאוס?
ובכן, יש מגוון רחב של אפשרויות:
1. תהיו מודרטורים בחדרים שקשורים לתחום שלכם – ככל שתעשו את זה יותר, כך תוכלו לקבל יותר עוקבים (וגם הזמנות) שיעקבו אחריכם בפלטפורמה. אל תשכחו שבכל פעם שתפתחו למשל חדר, העוקבים שלכם יקבלו נוטיפיקציה שפתחתם חדר, מה שיעזור לחדר שלכם לגדול ולקבל חשיפה רחבה יותר בפלטפורמה.
2. הקימו קלאב – אנחנו בטרגטת ממליצים לכם בחום לפתוח קלאב. מבחינתי קלאב זה כמו ליצור קבוצה בפייסבוק. ברגע שאתה מצליח ליצור קלאב ולהוסיף לקלאב הרבה חברים, אתם יוצרים קהילה של ממש. אני כבר לא צריך להסביר לכם מה החשיבות של להיות מוביל קהילה (בין אם בפייסבוק או בקלאבהאוס) נכון?
3. תעלו לבמה (כמה שיותר) – ככל שתעלו יותר לבמה, כך אנשים יוכלו לשמוע את מה שיש לכם להגיד. גם במקרה הזה, רצוי לעלות לבמה כמה שיותר ואל תשארו בצד בתור מאזינים. להיות בבמה זו אחת הדרכים המרכזיות ביותר לקבל כמה שיותר חשיפה בפלטפורמה. כאמור, ככל שתדברו יותר (לעניין), כך גם מספר העוקבים שלכם יעלה.
4. צרו חדרים מעניינים – יש מגוון רחב של חדרים בקלאבהאוס וככל שהפלטפורמה הופכת להיות עמוסה יותר, כך גם הצורך בחדרים מעניינים עולה. אני ממליץ בחום לחשוב על קונספט מעניין וליצור חדר שקשור לתחום העיסוק שלכם.
להלן כמה דוגמאות לקונספטים מעניינים שנתקלתי בהם:
- חדר המושתת על עצות – חדר שמדבר על תחום מסויים ומקנה לכל משתמש שנמצא על הבמה את האפשרות לתת 3 טיפים שקשורים לאותו הנושא.
- חדר המושתת על נטוורקינג – חדר שבו יש מנהל שמעלה אנשים לבמה וכל אחד בתורו מדבר על עצמו, מה הוא עושה, איזה שיתופי פעולה הוא מחפש ועוד.
- חדר שמושתת על לימוד – לקחת למשל נושא מסויים ולהעביר הרצאה על אותו הנושא. למשל "כל מה שרציתם לדעת על SEO ולא העזתם לשאול". לחדרים מסוג זה – אני ממליץ בחום לשווק אותם מראש. כלומר, ליצור את החדר הזה ולהוסיף אותו לקלנדר. משם לפרסם אותו בכל הרשתות החברתיות השונות וכדומה.
- חדר המושתת על סמכות – למשל, להביא לחדר מישהו שנחשב מומחה בתחומו ולנהל דיון על תחום ההתמחות של האורח. משם כמובן לשתף את המשתמשים שיעלו לבמה כדי לשאול שאלות מקצועיות הקשורים לתחום ההתמחות של האורח.
- חדר AMA – חדר שבו אפשר לשאול אתכם כל שאלה על נושא מסויים. למשל AMA about Mobile Marketing.
- חדר על lessons learned – חדר שבא לספר סיפור אישי על משהו שלמדנו (בהתאם לתחום שלנו). לדוגמא, lessons learned about leadership וכדומה.
- חדר המושתת על סיפורים – לוקחים סיפור מסוים וחופרים אך ורק עליו. לדוגמא, "איך הצלחתי להגיע ל-100K מכירות בתוך 3 חודשים".
- חדר של Q&A – כשמו כן הוא.
כמובן שיש עוד מגוון רחב של קונספטים כמו גם קונספטים שעדיין לא קיימים בכלל. ככל שהחדר יהיה יותר יצירתי ברמת הרעיון שלו, כך גם הסיכוי שהוא יקבל חשיפה גדולה יותר בפלטפורמה תעלה.
בסופו של דבר, בשלב זה, אני ממליץ בחום לשים את עצמכם בחוץ ו"להשוויץ" ככל האפשר. רק כך אנשים יוכלו להתרשם מהיכולות שלכם וליצור איתכם קשר מחוץ לקלאבהאוס למשל. הייתי ממליץ גם לפמפם את העיסוק שלכם בכל רגע שאתם יכולים. ממש לספר לאנשים בחדר מה אתם עושים, ושאתם מחפשים למשל שיתופי פעולה בתחום כזו או אחר ועוד. הכי חשוב לדעתי בשלב זה, זה לא להתבייש ולא לחשוב עשרים פעם לפני שעולים לבמה.
שיווק לעסקים / מותגים בקלאבהאוס
אז איך עסקים ומותגים יכולים לשווק בקלאבהאוס? במקרה הזה, יש מספר אפשרויות:
א. שיווק דרך תוכן – עסק יכול ליצור קלאב שקשור למה שהעסק עושה, ליצור חדרים שונים תחת הקלאב וליצור תוכן מקורי בתוך קלאבהאוס. אני משער שבקרוב אנחנו הולכים לראות הרבה מאוד עסקים נכנסים לקלאבהואס ויוצרים קלאבים הקשורים למותג.
ב. מתן חסות לחדרים וקלאבים קיימים – מותגים למשל יכולים ללכת לקלאב פופולרי ולהציע לקלאב לתת חסות לארוע כזה או אחר. זו יכולה להיות דרך מעולה של מותגים להגדיל את החשיפה שלהם בקלאבהאוס.
ג. שיווק דרך משפיענים – מותג יכול לפנות למשפיען בקלאבהאוס ולשתף איתו פעולה בדרך כזו או אחרת. ממש גם שיווק משפיענים ביוטיוב / אינסטגרם. לדוגמא: מותג יכול לפנות למשפיען ולבקש ממנו להזכיר את שם המותג בחדר מסויים.
ההשערה שלנו היא שבקרוב מאוד קלאבהאוס יסדירו את הנושא בפלטפורמה ועסקים יוכלו לגשת למשפיענים בקלות ולשתף איתם פעולה בדומה לפלטפורמות כמו אינסטגרם ופייסבוק.
ארגז כלים לשיווק בקלאבהאוס
1. Clubhype.io
כלי שבאמצעותו ניתן לגרום לטאמבנייל של החדר שלך להיראות טוב יותר כדי שתוכלו לשתף אותו בסושיאל מדיה. לדוגמא:
2. Shorten.club
כלי שמאפשר למי שיצר את החדר להזמין את החברים שנמצאים בחדר לאתר אינטרנטי המאפשר לשתף את המשתתפים בלינקים רלוונטיים הקשורים לנושא השיחה בחדר.
3. Gethostnotes.com
כלי שמאפשר להוסיף הערות הקשורות לחדר, לינקים רלוונטיים של מי שמנהל את החדר ועוד. זה כלי שאמור לעזור למנהל החדר להוסיף הרבה מאוד מידע שעומד מאחורי החדש ולהגדיל את המעורבות עם המאזינים והמאזינות.
4. Withcomet.com
כלי שמאפשר ליצור עמוד נחיתה חמוד לחדר שלך בקלאבהאוס.
5. Clubhousebio.xyz
כלי שמאפשר לך לערוך את הביו שלך, לקחת השראה מביו של משתמשים אחרים בפלטפורמה ועוד
6. Avatar.lvwzhen.com
כלי שמאפשר לך למלא את המסגרת של התמונה שלך באיזה צבע שתבחר
7. Clubhouseglow.com
כלי נוסף שמאפשר לך לערוך את המסגרת של תמונת הפרופיל שלך
8. Clubrecorder.com
כלי שמאפשר לך להקליט את השיחות בקלאבהאוס. זהירות, זה נוגד את תנאי השימוש בפלטפורמה.
9. Roomsofclubhouse.com
כלי שמאפשר לך לגלות ולראות איזה חדרים יש כרגע בפלטפורמה דרך הדסקטופ כולל אפשרות לבחור את השפה של החדר, לחפש אחר נושא מסוים ועוד.
10. Chpic.me
כלי נוסף שמאפשר לערוך את הצבע של המסגרת של תמונת הפרופיל שלך בקלאבהאוס. יש כאן אפשרות גם לשחק עם העובי של המילוי וכדומה.
11. Askclub.house
באמצעות הכלי הבא, אפשר לבקש מהמשתמשים לכתוב שאלות בכתב ואז לדון בהם בחדר. זה למשל מעולה לחדרים שבהם יש הרבה מאוד אנשים ואי אפשר להעלות את כולם לבמה למשל.
12. Clubhousebio.app
אפליקציה שמאפשרת לך ליצור ביו איכותי בנייד ולהעתיק אותו לאפליקציה בקלות.
13. Clubstack.substack.com
ניוזלטר שממליץ על חדרים וקלאבים מעניינים על בסיס שבועי.
14. direcon.com
פלטפורמה (חינמית כרגע) שמאפשרת לך לראות סטטיסטיקות שונות הקשורות לחדר שפתחת בקלאבהאוס.
15. Clubpad.co
כלי שמאפשר לך להשמיע כל מיני צלילים מצחיקים שיכולים לעזור לך במידה ואתה מנהל חדר בקלאבהאוס.
16. Clubhouseranking.net
כלי שמראה לך נתונים על המשתמשים הפופולריים ביותר בקלאבהאוס.
17. clubmarket.io
כלי שמחבר בין עסקים לבין creators בפלטפורמה. הכלי מציע מספר אפשרויות של שיתופי פעולה בין הברנדים ליוצרי התוכן.
סיכום המדריך לשיווק בקלאבהאוס
לסיכום, מרגיש שקלאבהאוס משנה את החוקים של כל מה שהכרנו על רשתות חברתיות. אנחנו צופים שקלאבהאוס תמשיך ותגדל ותגיע לשיאים חדשים. הכנות המיוחדת שהפלטפורמה יוצרת זה משהו שלא קיים באף רשת חברתית. כאמור, זו רק ההתחלה אבל זה מרגיש כמו סוג של game changer בתעשייה הנשלטת על ידי ענקיות כמו פייסבוק, טוויטר ורדיט. תזהרו, זה ממכר.
רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?
יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל
כתובות נוספות שיעניינו אותך
רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
פייסבוק מספקת הסברים נוספים על אופן הפעולה של האלגוריתם שלה
פייסבוק שיתפה וידיאו חדש בו היא מסבירה כיצד עובד האלגוריתם של פיד החדשות בפלטפורמה, הפרסום החדש מספק בעיקר מבט כולל על תהליך הדירוג של פייסבוק…
דוח של לינקדאין חושף: 60% מתפקידי השיווק בארה"ב וקנדה מאויישים ע"י נשים
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…