על אף הביקורות הציבורית הנוקבת, התפרצות מגפת הקורונה העולמית, עליית טיק-טוק, ואף הקפאת הפרסום ע"י מותגי ענק, פייסבוק מציגה תוצאות מרשימות למדי בסוף הרבעון ה-2.
הדוח הרשמי של פייסבוק אודות ביצועי החברה ברבעון השני של שנת 2020, מציג מגמה ברורה של גידול בהכנסות וגם במשתמשים.
ברבעון ה-2 של 2020 הכנסות פייסבוק מפרסומות הסתכמו בכ-18.3 מיליארד דולר, גידול של כ-10% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד במהלכו ההכנסות מפרסום הגיעו עד 16.6 מיליארד דולר בלבד.
כמו כן, פייסבוק הציגה שיפור במדד השימושיות החשוב ביותר, ה-Daily Active Users. ברבעון האחרון מספר המשתמשים הפעילים היומיים עמד על כ-1.785 מיליארד משתמשים, בהשוואה ל-1.562 מיליארד בלבד ברבעון המקביל אשתקד. שיפור של כ-12%.
כמות המשתמשים החודשיים הפעילים, המדד הבא בחשיבותו, גם כן הראה גידול של קרוב ל-12%, כאשר פייסבוק מדווחת על 2.7 מיליארד משתמשים המגיעים לפלטפורמה מדי חודש.
מדד מעניין נוסף הינו ה-Family Daily Active People. כאשר ה-Family משמעותה משפחת המוצרים של פייסבוק הכוללת את פייסבוק עצמה, אינסטגרם, פייסבוק מסנג'ר ו-ווטסאפ. סך המשתמשים הפוקדים את משפחת פייסבוק מדי יום עומד על נתון מדהים של כמעט 2 וחצי מיליארד איש! גם מדד זה הציג ברבעון האחרון שיפור בהשוואה ל-2019 וגדל אף ב-15% אחוזים.
מקור: המצגת המלאה של פייסבוק