חרף הקשיים והביקורת, הכנסות פייסבוק מפרסומות גדלו ב-10%

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

על אף הביקורות הציבורית הנוקבת, התפרצות מגפת הקורונה העולמית, עליית טיק-טוק, ואף הקפאת הפרסום ע"י מותגי ענק, פייסבוק מציגה תוצאות מרשימות למדי בסוף הרבעון ה-2.

הדוח הרשמי של פייסבוק אודות ביצועי החברה ברבעון השני של שנת 2020, מציג מגמה ברורה של גידול בהכנסות וגם במשתמשים.

ברבעון ה-2 של 2020 הכנסות פייסבוק מפרסומות הסתכמו בכ-18.3 מיליארד דולר, גידול של כ-10% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד במהלכו ההכנסות מפרסום הגיעו עד 16.6 מיליארד דולר בלבד.

דוח הכנסות פייסבוק רבעון 2 שנת 2020

כמו כן, פייסבוק הציגה שיפור במדד השימושיות החשוב ביותר, ה-Daily Active Users. ברבעון האחרון מספר המשתמשים הפעילים היומיים עמד על כ-1.785 מיליארד משתמשים, בהשוואה ל-1.562 מיליארד בלבד ברבעון המקביל אשתקד. שיפור של כ-12%.

דוח משתמשים פעילים יומיים פייסבוק רבעון 2 שנת 2020

כמות המשתמשים החודשיים הפעילים, המדד הבא בחשיבותו, גם כן הראה גידול של קרוב ל-12%, כאשר פייסבוק מדווחת על 2.7 מיליארד משתמשים המגיעים לפלטפורמה מדי חודש.

מדד מעניין נוסף הינו ה-Family Daily Active People. כאשר ה-Family משמעותה משפחת המוצרים של פייסבוק הכוללת את פייסבוק עצמה, אינסטגרם, פייסבוק מסנג'ר ו-ווטסאפ. סך המשתמשים הפוקדים את משפחת פייסבוק מדי יום עומד על נתון מדהים של כמעט 2 וחצי מיליארד איש! גם מדד זה הציג ברבעון האחרון שיפור בהשוואה ל-2019 וגדל אף ב-15% אחוזים.

דוח משתמשים יומיים משפחת פייסבוק רבעון 2 שנת 2020

מקור: המצגת המלאה של פייסבוק

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן