גוגל מעדכנת את ה-Play Console ומשחררת גרסת בטא חדשה הכוללת פיצ'רים חדשים ועיצוב חדש. השינויים שביצעו בפלטפורמה אמורים לעזור למפתחי האפליקציות להתמצא בקלות יותר בפלטפורמה, לקבל הנחיות הקשורות לשינויי מדיניות ולקבל עצות בתחום האפליקציות.
בנוסף, הוסיפו בפליי קונסול דוחות חדשים הקשורים לביצועי האפליקציות, אפשרויות ניהול משתמשים נוחות יותר, רספונסיביות במגוון מכשירים ואפילו תמיכה בעברית וערבית.כרגע רק חלק קטן ממפתחי האנדרואיד קיבל גישה לגרסה החדשה אך נראה כי בקרוב מאוד הגרסה תצא מגרסת בטא ותגיע לכלל המשתמשים בפלטפורמה.
ניווט חדש:
גוגל עיצבו מחדש את תפריט הניווט כדי לאפשר לאנשים שקשורים לתפקידי השיווק, ניהול המוצר ו-QA והתאימו להם את הטאבים. הרעיון כאן הוא להתאים את הטאבים לתפקידים השונים בהתבסס על מה שאתה רוצה להשיג. לדוגמא, כל האזורים בפלטפורמה שקשורים ל-UA ימצאו מעכשיו תחת טאב שנקרא Grow. בנוסף, ביצעו הבחנה בין הבדיקות הפנימיות של האפליקציה לבין מה שנמצא כבר ב-Production, דבר שאמור לייעל את שיטת העבודה בפלטפורמה.
דוחות חדשים:
כן כן, שמעתם נכון. גוגל הוסיפו מגוון דוחות חדשים שלא היו עד כה בפלטפורמה. כל הדוחות החדשים קשורים לטרנדים ושינויים שקשורים לביצועי האפליקציה באופן כללי וביצועי האפליקציה במגוון מכשירים וגדלים. בין הדוחות החדשים אפשר למצוא את הדוחות הבאים:
Trend analysis
Relationships between metrics
Language
Store listings
Reacquisitions
בנוסף, גוגל הוסיפו אפשרויות לצפות בנתונים הקשורים לסוגי רכישות באפליקציה בהתאם לאזורים, מה שאמור לאפשר למפתחים להבין ולזהות טוב יותר היכן יש טרנדים חיוביים של צמיחה באפליקציה.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…