האפליקציה הישראלית שמככבת בטופ 10 בעולם החינוך ושינוי השקיפות הגדול של גוגל בחנות האפליקציות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

דו"ח של חברת Mobile Action ששוחרר לאחרונה התייחס למצבן של אפליקציות החינוך בתקופת הקורונה. הדו"ח סקר את האפליקציות המובילות בתחום החינוך בחנות האפליקציות של גוגל פליי ושל אפל וגילה בין היתר את הדברים הבאים:

  1. אפליקציית Google Classroom שכאמור מאפשרת לתלמידים ללמוד מרחוק, ראתה עלייה של למעלה מ-15 אחוז בכמות המשתמשים החודשיים בארה"ב בלבד
  2.  אפליקציית הדגל של חברת JoyTunes הישראלית, Simply Piano, המאפשרת ללמוד על פסתנר, הגיעה למקום החמישי והמכובד בקטגוריית החינוך
  3.  אפליקציית Duolingo שמאפשרת ללמוד מעל 110 שפות ירדה למקום ה-2 אחרי העלייה המטאורית של אפליקציית Google Classroom
באופן כללי, אפליקציות בתחום החינוך רואות עליות גבוהות מאוד בהורדות האורגניות בחנויות האפליקציה ונראה שאם משבר הקורונה ימשך, האפליקציות האלו ימשיכו להגדיל את כמות המשתמשים שלהם שכן הביקוש לאפליקציות מסוג זה ימשיך לעלות.
 

אפליקציות בתחום החינוך

מקור: Mobile Action

בנושא אחר, Google Play משנה את ה-subscriptions policy שלה. אחרי מספר צעדים שגוגל נקטה בתחום השקיפות כמו יצירת subscription center שנועד לעזור למשתמשי אנדרואיד לעקוב אחר כל ההוצאות שלהם בכל הקשור לתשלומים לאפליקציות, החברה כאמור הודיעה על שינוי הפוליסי. המטרה המרכזית במקרה זה היא לדאוג שאפליקציות לא ינצלו לרעה את המודל ויתאימו אותו למשתמשים בצורה פשוטה וברורה ככל הניתן. אפשר לראות בתמונה כיצד מפתחי אפליקציות צריכים להנגיש את אפשרות הקנייה למשתמשים באפליקציה:

מודל תשלום בגוגל פליי

הנקודות המרכזיות שקשורות לתנאים החדשים הינם:
– לכתוב בצורה ברורה מה עלות המנוי החודשי / השנתי
– לכתוב בצורה ברורה מהי התדירות של מחזור החיוב
– לאפשר למשתמשים לבטל את המנוי בקלות ולא להסתיר את האפשרות הזו מהמשתמשים
 
מקור: Google blog

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן