גוגל מוסיפה דרך חדשה שתעזור למפרסמים להבין טוב יותר את ההמרות המתבצעות באמצעות מודעות וידאו, גם אם מי שצפה במודעה לא לוחץ עליה בהתחלה.
קוראים למטריקה הזו EVC שזה קיצור של engaged-view conversions ועד סוף השנה גוגל אומרת כי היא תהפוך את ה-EVC לדרך סטנדרטית של מדידת המרות עבור מודעות וידאו שניתן לדלג עליהן (קמפיינים מקומיים וקמפיינים של אפליקציות).
ה-EVC מודד בעצם את ההמרות שמתחרחשות לאחר שמישהו צפה ב-10 שניות או יותר במודעת וידאו שלא ניתן לדלג עליה וגם לא הקליק על המודעה עצמה.
גוגל טוענת כי מעל 60 אחוז מהמשתמשים שלמחליטים לעשות skip על מודעת הוידאו, עושים את זה לפני מחסום ה-10 שניות. כלומר, ההחלטה לראות 10 שניות של וידאו שניתן לעשות עליו skip עוד לפני מראה שמדובר במשתמש שהוא "מעורב". כאשר אנחנו רואים שאותו משתמש ממיר אחרי מספר ימים, אז ה-EVC יופיע בדו"ח שדן בהמרות שהגיעו ממודעות הוידאו.
הרעיון הוא שה-EVC תוכל לשמור את המידע של אלו שצפו במודעות הוידאו שלך (באמצעות ip או המכשיר שלהם) ותספק לך תובנות לשאלה האם הם באמת המשיכו לבצע רכישה לאחר שהם נחשפו לתוכן הוידאו שלך. זה אמור לספק למפרסמים מידע רב על מסעות הפרסום שלהם, כמו גם תובנות חדשות לגבי ההשפעות של מודעות הווידאו שלך בפועל.
מקור: blog.google