דרך חדשה להציג מוצרים בלינקדאין: Product Pages

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

לינקדאין מוסיפה לשונית מוצרים חדשים בעמודים העסקיים במטרה לגרום לעסקים להציג את המוצרים שהם מציעים. הלשונית החדשה תופיע כחלק מעמוד החברה בלינקדאין, ותכלול רשימה של מוצרים המוצעים על ידי החברה. לשונית המוצרים נועדה לבדל את המוצרים שמציעות החברות מהשירותים והמחלקות השונות שלה, בדומה ל-Showcase Pages. 

לפי לינקדאין, 70 אחוז מהצרכנים בוחרים אילו מוצרים לרכוש על בסיס מחקר שביצעו אונליין, מה שאומר שתצוגת המוצרים והנראות שלהם חשובה עד מאוד עבור העסק. לדבריה, מטרת הלשונית החדשה היא לסייע לעסקים ביצירת קהילה סביב המוצרים שהם מציעים, תוך העלאת המודעות למוצרים שלהם, יצירת לידים איכותיים ולבסוף אף להוביל לצמיחת העסק.

דוגמא לתצוגת המוצר החדשה עבור הצגת המוצר Trello של חברת Atlassian.

הצגת המוצר Trello של חברת Atlassian

בלשונית החדשה עסקים יכולים להציג לקוחות שכבר משתמשים במוצרים ולאסוף ביקורות ודירוגים על המוצרים ואף להוסיף כפתור המעודד הנעה לפעולה שיסייע ביצירת וקבלת לידים איכותיים (בין אם מדובר בבקשה לגרסת דמו של המוצר או טופס בקשה ליצירת קשר לצורך רכישה).

חשוב לציין שהעסק אינו מעלה לבד את קטלוג המוצרים שלו, אלא בבחירה בהקמת הלשונית, תיצור לינקדאין עבור העסק את רשימת המוצרים בהתבסס על מידע שאספה על העסק ותייצר עבורו את לשונית המוצרים. עסקים יכולים להגיש לאחר יצירת הלשונית בקשות לשינוי הרשימות במידת הצורך. לאחר הקמת לשונית המוצרים, ניתן להוסיף לכל מוצר מגוון סוגי מדיה, כולל סרטונים, צילומי מסך, תיאורי מוצרים ועוד.

בנוסף ניתן לציין גם את סוגי התפקידים אליהם מיועדים או מתאימים ביותר המוצרים, למשל אם המוצר של החברה נועד ליצירת קמפיינים ניתן לבחור לציין בתיאור המוצר תפקידים כגון מומחה שיווק דיגיטלי וכדו׳. ניתן להוסיף עד 10 תיאורי תפקידים או להשאיר את קהל היעד של המוצר פתוח עבור כלל המשתמשים.

לינקדאין מציינת כי נכון לעכשיו יש בפלטפורמה מעל 10,000 עמודי מוצרים וכי מטרת החברה היא למעשה לבנות מרקטפלייס עולמי.

להצגה הרשמית של לינקדאין: business.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן