סנאפצ'אט מדהימה את המשקיעים עם שיא הכנסות, פייסבוק מאבדת משתמשים בארה"ב אך ממשיכה להגדיל הכנסות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

אפליקציית שיתוף התמונות החברתית הפופלרית סנאפצ'אט הציגה ביצועים עסקיים מרשימים ביותר על סמך פרסום הדוח הכספי התקופתי לרבעון השלישי של 2020.

לאחר שבמחצית הראשונה של השנה הגידול בהכנסות סנאפצ'אט הואט עד כדי כמעט עצירה, החברה הציגה צמיחה של כ-52% בהכנסות בהשוואה לרבעון ה-3 אשתקד. 
Statistic: Global revenue of Snap from 1st quarter 2015 to 3rd quarter 2020 (in million U.S. dollars) | Statista
Find more statistics at Statista

כמו כן, סנאפ'צאט גם הציגה גידולה של כ-18% בכמות המשתמשים הפעילים, כאשר ארה"ב וקנדה אחראיות לגידול של 7%. באירופה כמות המשתמשים הפעילים היומיים עלתה ב-10%, ובשאר העולם העלייה הסתכמה בשיפור של 43% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2019.

חרף זאת, סנאפצ'אט עדיין לא מציגה רווחים. ההפסד הנקי לרבעון עמד על כ-200 מיליון דולרים.

הכנסות סנאפצ'אט לפי אזורים בעולם:

סנאפצ'ט משתמשים פעילים יומיים רבעון 3 שנת 2020

 

פייסבוק מגדילה הכנסות, אך מאבדת משתמשים בארה"ב וקנדה

הדוחות הרבעוניים של פייסבוק מציגים המשך של מגמת הצמיחה בהכנסות מפרסומות בשנת 2020, לאחר שכבר ברבעון ה-2 ראינו כיצד חרף הקשיים והביקורת, הכנסות פייסבוק מפרסומות גדלו ב-10%

ברבעון השלישי פייסבוק מציגה צמיחה של כ-22% בהכנסות מפרסומות.

פייסבוק צמיחה בהכנסות מפרסומות רבעון 3 שנת 2020

מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקברג, ציין כי "היה לנו רבעון חזק, כיוון שאנשים ועסקים המשיכו להסתמך על השירותים שלנו במטרה להישאר מחוברים, וכן כדי ליצור הזדמנויות כלכליות בימים קשה אלו. פייסבוק ממשיכה לעבוד על שיפורים משמעותיים במוצריה, ולספק חוויות חדשות ובעלות ערך עבור הקהילה שלה בעולם."

הרווח הנקי של פייסבוק  ברבעון ה-3 עומד על כמעט 7.5 מיליארד דולר. 

עם זאת, בפייסבוק איבדו כ-2 מיליון משתמשים פעילים בארה"ב ובקנדה לעומת הרבעון ה-2 השנה. בפייסבוק הסבירו כי הירידה הייתה צפויה, לאחר שכמות המשתמשים הפעילים היומיים עלתה באופן משמעותי בחצי הראשון של השנה כתוצאה מהשפעות ה-כוויד (19).

גם בארצות אירופה נעצרה הצמיחה בכמות המתשמשים הפעילים היומיים (DAU – Daily Active Users). כמות ה-DAU באירופה עומדת על 305 מיליון, והיא זהה לכמות שנמדדה ברבעון הקודם.

בחישוב גלובלי, ה-DAU עלה בכ-2% בהשוואה לרבעון 2.

פייסבוק משתמשים פעילים יומיים רבעון 2 שנת 2020

מקורות:

למצגת הרשמית של פייסבוק למשקיעים >>> Facebook Q3 2020 Results

למצגת הרשמית של סנאפצ'אט למשקיעים >>> Q3 2020 Earnings Slides

 

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן