לינקדאין מפרסמת מדריך חדש על גיימרים שנמצאים בפלטפורמה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

לינקדאין ממשיכה לשחרר עוד ועוד מדריכים ודוחו"ת, והפעם היא מפרסמת דו"ח מעניין על גיימרים בפלטפורמה. המדריך האחרון מגיע בצורה של אינפוגרפיקה עם מספר נתונים רלוונטים למפרסמים על המעורבות של גיימרים, כמויות משתמשים, ועוד.

באמצעות האינפוגרפיקה, לינקדאין מנסה לתת מענה למספר שאלות כגון:

  • מדוע גיימרים מעדיפים להשתמש בלינקדאין בהשוואה לפלטפורמות אחרות

     

  • איך אפשר להגביר את המעורבות ולהגיע לגיימרים שנמצאים בלינקדאין

     

  • מדוע מותגים בוחרים להשתמש בפלטפורמה

     

  • כיצד להגיע ללמעלה מ-55 מיליון משתמשים הקשורים לעולם הגיימינג (2 סוגי קהלים, גיימרים והורים מדור ה-z עם ילדים בני 13 עד 25)

לינקדאין דוח גיימרים

נתונים מרכזיים שחשוב לדעת מתוך המדריך:

  • מ-2018 יש עלייה של למעלה מ-75 אחוז בכל שנה בכמות הכסף שמשתמשים מבזבזים על משחקים (על פי ניו יורק טיימס)

  • בארה"ב יש 55 מיליון משתמשים בלינקדאין שקשורים לעולם הגיימינג

  • 81 אחוז מכל הגיימרים שנמצאים בלינקדאין משתמשים בפלטפורמה לפחות פעם אחת בשבוע

  • 62 אחוז מקהל הגיימרים בפלטפורמה מוכן לקנות קונסולת גיימינג כזו או אחרת בשנה הקרובה

אמנם מדובר במדריך שהוא מכירתי באופן יחסי אבל יש כאן הרבה מאוד נתונים מעניינים שיכולים לעזור לכל אותם מפרסמים המעוניינים להגיע לקהלי גיימינג בלינקדאין.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן