לינקדאין ממשיכה לשחרר עוד ועוד מדריכים ודוחו"ת, והפעם היא מפרסמת דו"ח מעניין על גיימרים בפלטפורמה. המדריך האחרון מגיע בצורה של אינפוגרפיקה עם מספר נתונים רלוונטים למפרסמים על המעורבות של גיימרים, כמויות משתמשים, ועוד.
באמצעות האינפוגרפיקה, לינקדאין מנסה לתת מענה למספר שאלות כגון:
- מדוע גיימרים מעדיפים להשתמש בלינקדאין בהשוואה לפלטפורמות אחרות
- איך אפשר להגביר את המעורבות ולהגיע לגיימרים שנמצאים בלינקדאין
- מדוע מותגים בוחרים להשתמש בפלטפורמה
- כיצד להגיע ללמעלה מ-55 מיליון משתמשים הקשורים לעולם הגיימינג (2 סוגי קהלים, גיימרים והורים מדור ה-z עם ילדים בני 13 עד 25)