גוגל הודיעה כי השיקה פיצ'ר חדש בחיפוש התמונות של גוגל בנייד כדי להציג "עובדות מהירות על מה שאתה רואה בתמונות גוגל". הפיצ'ר החדש בחיפוש התמונות של גוגל בנייד (זמין בארה"ב בשלב זה), נוצר כדי להציג עובדות נוספות על התמונות שמשתמשים נחשפים אליהם בתוצאות החיפוש. המידע הנוסף שגוגל יציגו בתוצאות החיפוש, יסייע למשתמשים לחקור את הנושא אותו הם מחפשים לעומק, בין אם מדובר בתמונות של אנשים, מקומות, מוצרים ועוד.
להלן דוגמא של איך הפיצ'ר הזה נראה:
לדוגמה, נניח שאתה מחפש פארקים יפים לביקור באזור שלף. אתה רוצה לשחות במהלך הביקור שלך, כך שתקיש על תמונה של פארק עם נהר. מתחת לתמונה תוכל לראות נושאים קשורים, כמו שם הנהר, או באיזה עיר הפארק נמצא. אם תלחצו על נושא ספציפי, הוא יתרחב ויראה לכם תיאור קצר של האדם, המקום או הדבר שהוא מתייחס אליו, יחד עם קישור למידע נוסף ונושאים קשורים אחרים שתוכלו לחקור. בעזרת מידע זה תוכל להבין טוב יותר את התמונה שאתה צופה והאם דף האינטרנט רלוונטי לחיפוש שלך.
גוגל אמרה כי "כדי ליצור קישורים בין התמונות לגורמים רלוונטיים שקשורים לגרף הידע, אנו לוקחים את מה שאנו מבינים לגבי התמונה באמצעות למידה עמוקה, המעריכה את האותות הוויזואלים והטקסט של תמונה ומשלבים אותה עם ההבנה של גוגל את הטקסט בדף האינטרנט של התמונה. מידע זה עוזר לנו לקבוע את האנשים, המקומות או הדברים הרלוונטיים ביותר לתמונה ספציפית. אנו מתאימים את זה לנושאים קיימים בתרשים הידע ואז מציגים אותם בתמונות בתוצאות החיפוש כשאנחנו בטוחים שמצאנו התאמה. "
גוגל עשויה בסופו של דבר להציג תוכן מוויקיפדיה או ממקורות אחרים באינטרנט. אם תראו תנועה רבה יותר מחיפוש תמונות בגוגל, ייתכן שגוגל מציגה את התוכן שלכם בחלונות הידע האלה והמחפשים לוחצים עליהם כדי לעבור לאתר האינטרנט שלך.
כדי למקסם את התמונות שלכם בגוגל ולהגדיל את הכניסות לאתר שלכם, יש צורך לבצע אופטימיזציה ב-Knowledge Graph Boxes, פרטים נוספים על הנושא אפשר למצוא כאן.
מקור: blog.google