גוגל כמובן לא ביטלה את הגוגל שופינג והפכה אותו לחינמי. גם היום מפרסמים שרוצים לקבל חשיפה מרבית צריכים לשלם בעדה באמצעות הקמפיינים.
סוחרים ובעלי חנויות רבים נמנעו מלעשות את המעבר לאונליין עד שנת 2020. גם מי שעשו זאת, ולמשל הקימו אתר אינטרנט, גילו שתהליך יצירת פיד המוצרים והעלאתו למערכות פרסום הינו אתגר טכני נוסף. אך עודף המוטיבציה הפתאומי שקיבלו סוחרים רבים כתוצאה מהשפעות הנגיף הסיני, היווה הזדמנות לגוגל למשוך אליה בעלי אתר מסחר לצורך התממשקות.
סביר להניח כי רבים שיתחברו ויהיו מרוצים מהתוצאות, יהיו מוכנים להשקיע בהמשך גם בפרסום ממומן. כך שלפחות מנקודת זמן מדובר באפשרות ל-Win Win.
בשבוע שעבר גוגל הודיעה כי מודל זה שעבד בהצלחה בארה"ב ישוכפל במהלך חודש אוקטובר 20' לארצות נוספות באירופה ובמזרח התיכון. אפשרי שסוחרים ישראלים יוכלו להנות מהאפשרות גם כן.
ההודעה של גוגל בנושא, ופרויקטים נוספים של גוגל בתחום הקמעונאות המקוונות