אם אתם מתקשים להבין מדוע מודעות הגוגל אדס שלכם נפסלות, ומתקשים לאשר אותן, יכול להיות שהפיתוח החדש בגוגל אדס יעזור לכם לעשות סדר בבלאגן. גוגל אדס תשיק מערכת חדשה שתקרא Privacy Manager או מנהל המדיניות שתפקידה יהיה לתת הסבר מפורט וברור בנוגע לסיבה לאי אישרור המודעות, וצינור הגשת בקשות לבדיקה מחדשה.
עד היום, מודעה שנפסלה הכילה מידע אודות הסעיף במדיניות אותו הפרתם, אבל ללא הסבר לאופן המדוייק שבו הסעיף הופר. כלומר, אם למשל השתמשתם בסימן אסור בתוך הטקסט, לא נאמר איזה סימן והיכן בטקסט הוא מופיע.
כעת גוגל רוצה לספק פירוט מורחב יותר. כמו כן, עד כה, כשרצינו בעצם לשלוח מודעה לאישור מחודש פשוט היינו עורכים את המודעה או עושים חדשה, ועכשיו גוגל תוסיף ממשק מיוחד שישמש צינור להעברת מודעות לבדיקה מחדש.
מקור: google.com