בשימוש ב-Discovery Ads ניתן לטרגט צרכנים לפי קהלים ו/או דמוגרפיה. ביוטיוב ניתן להשתמש בסוג מודעות זה בפידים של עמוד הבית וב-Watch Next, שם 90 אחוז מהמשתמשים אומרים שהם מגלים ברנדים ומוצרים חדשים. בנוסף ניתן להשתמש ב-Discovery Ads גם בפיד של אפליקציית החיפוש של גוגל, ובלשוניות ה- Promotions ו- Social בגי׳מייל.
המהלך הזה ככל הנראה נועד לנגוס בתקציבי הענק שמפרסמים רבים משקיעים בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות.
גוגל מעריכה שסך הקהלים הרלוונטיים שיכולים להיחשף לסוגי המודעות האלו הוא 2.9 מיליארד משתמשים. עם הגדלת קהל היעד האופציונלי שלה ל-2.9 מיליארד משתמשים, גוגל למעשה משווה את רמת החשיפה שהיא מאפשרת למפרסמים לרמה שפייסבוק הצהירה עליה לא מזמן (במרץ האחרון פייסבוק דיווחה על כמעט 3 מיליארד משתמשים אקטיביים בחודש בפלטפורמה שלה).
במילים אחרות גוגל טוענת שהיא יכולה להציע כמעט את אותה חשיפה לקהלים בדומה לפייסבוק.
מהיום ניתן למעשה להגדיל את הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות כך שיכללו גם את גוגל, מה שיכול בסופו של דבר לספק תוצאות טובות יותר וחשיפה רחבה יותר. גוגל הופכת את סוגי המודעות האלו לרלוונטיות יותר. שימוש ב-Discovery Ads יכולה להיות דרך טובה למקסם את תוצאות הפרסום שלך, במיוחד ביכולת להגיע למשתמשים אשר ככל הנראה מחפשים מוצרים גם באפליקציות של גוגל.
הופעת הדיסקברי אדס אינה סתם מאמץ של גוגל להתפתח מעבר למודעות תוצאות חיפוש, אלא לחבר בין קהלים בשלבים שונים של המשפך. כמו כן נראה כי השינוי הזה יגרום לסוכנויות וחברות גדולות להוסיף צוותים שמתמחים בתחום ה-Social בגוגל, כלומר, ייתכן ויהיו צוותים שמתמחים ב-Search , Display וב-Social.
על פי גוגל, חברות שכבר התנסו בסוגי המודעות האלו דיווחו על תוצאות טובות בשימוש ב-Discovery Ads לצד המשך הקמפיינים האחרים שהריצו.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…