חשוב לציין כי הבדיקה הזו מראה את הביקורות בתוצאות החיפוש של גוגל מבלי שהעסק יצטרך לבצע משהו טכני כזה או אחר. אם אכן גוגל תיישם את הפיצ'ר הזה בתוצאות החיפוש שלה, אנשי ה-SEO יצטרכו להבין לעומק איזה פרמטרים גוגל לוקחת בחשבון בחישוב הרייטינג של האתר / העסק. רק הזמן יגיד אם אכן הבדיקה הזו תצא לפועל אבל בהקשר של הביקורות אנחנו יודעים להגיד היום כי גוגל משתמשת בכמה מקורות כדי לדרג את המוצר כמו: ביקורות מדומיין החנות, ביקורות מתוך גוגל ביקורות וממדדי ביצוע מצטברים של גוגל.
אם יש לכם מוצר שאתם מוכרים אונליין אתם יכולים לגשת לכאן ולבדוק מה הרייטינג שלך(שימוש את האתר שלכם במקום החלק המודגש כאן למטה:
https://www.google.com/shopping/ratings/account/lookup?q=www.example.com
לכתבה בנושא שפורסמה תחילה ב->>> searchenginejournal.com