גוגל בודקת את האפשרות של הוספת ביקורות שיוצגו בתוצאות החיפוש האורגניות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

גוגל מבצעת בימים אלו בדיקות בתוצאות החיפוש שלה שמאפשרות להציג ביקורות משתמשים בתור Snippets שיופיעו בתוצאות החיפוש האורגניות. שימו לב, לא מדובר בדיווח רשמי של גוגל, הבדיקה הזו זוהתה על ידי Brian Freisleben והועלתה בעמוד הטוויטר של Brodie Clark.

כך זה נראה בפועל:

 

כאמור, ישנם 2 סיבות למדוע הבדיקה הזו של גוגל כל כך מעניינת וחשובה לאנשי SEO ותכלס גם לבעלי עסקים כמו חנויות איקומרס וכדומה. ראשית, הסיבה שהזכרנו בתחילת המאמר והיא העובדה ששימוש בביקורות בתוצאות החיפוש של גוגל הם רלוונטים למודעות שרצות ב-Google Ads בכלל. שנית, אם היית רוצה להציג ביקורות בתוצאות החיפוש של גוגל היית צריך להשתמש ב-structured data markup של גוגל שמאפשר ליצור Review Snippet.

חשוב לציין כי הבדיקה הזו מראה את הביקורות בתוצאות החיפוש של גוגל מבלי שהעסק יצטרך לבצע משהו טכני כזה או אחר. אם אכן גוגל תיישם את הפיצ'ר הזה בתוצאות החיפוש שלה, אנשי ה-SEO יצטרכו להבין לעומק איזה פרמטרים גוגל לוקחת בחשבון בחישוב הרייטינג של האתר / העסק. רק הזמן יגיד אם אכן הבדיקה הזו תצא לפועל אבל בהקשר של הביקורות אנחנו יודעים להגיד היום כי גוגל משתמשת בכמה מקורות כדי לדרג את המוצר כמו: ביקורות מדומיין החנות, ביקורות מתוך גוגל ביקורות וממדדי ביצוע מצטברים של גוגל.

אם יש לכם מוצר שאתם מוכרים אונליין אתם יכולים לגשת לכאן ולבדוק מה הרייטינג שלך(שימוש את האתר שלכם במקום החלק המודגש כאן למטה:

https://www.google.com/shopping/ratings/account/lookup?q=www.example.com

לכתבה בנושא שפורסמה תחילה ב->>> searchenginejournal.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן