בשלוש השנים האחרונות מערכת הדוחות בגוגל עברה מהפכה של ממש, כאשר נוספו לה מדדים חדשים רבים בייחוד מדדים הקשורים לקמפיינים ברשת הדיספליי והוידאו. גם מנהלי הקמפיינים המנוסים ביותר יכולים לתהות מאילו מטריקות כדאי לבנות דוחות לקמפיינים שונים ואף לרמות שונות בקמפיין.
למשל דוח מילות חיפוש יכיל מדדים שונים מאשר דוח קמפיינים. גוגל אדס באה לעזרת חבר ומבטיחה להוסיף במערכת הדוחות המלצות למדדים או המטריקות המומלצים ביותר לשימוש בדוחות שלכם.
מקור: google.com