קודם כל, מה הן מודעות סיפליי רספונוספביות – אלו הן מודעת שגוגל מרכיבה בעצמה מתוך סט של כותרות, טקסטים, תמונות, וקישורים שמסופקים על ידי המפרסם. ברגע שאתם משתמשים במודעת דיספליי רספונוסיבית, גוגל מרכיבה באמצעות האלגוריתם שלה את הקומבינציות הכי יעילות לכל פלסיימנט, כלומר, המיקום בו המודעה מופיעה. הדבר הזה אמור לשפר את ביצועי המודועות ולעלות את יחס ההקלקה.
אז החל מעכשיו יש 3 חידושים למודעות הללו:
א – אפשר להשתמש בהן גם בוידאו. עד כה אפשר היה להשתמש בתמונות בלבד. אז כעת גם וידאו מותר.
ב – במערכת הדוחות ניתן יהיה להפיק דוח אודות הקומבינציות הכי מוצלחות. למי שמכיר את ה DCA בפייסבוק, הדוח הזה כבר קיים בפייסבוק, ועכשיו יהיה דוח דומה גם למי שמשתמש במודעות רספונסיביות בגוגל אדס.
ג – התוספת האחרונה היא ציון ה Ad Strength Scoreboard.
עוד בטרם הקמפיין ירוץ ויצבור חשיפות, גוגל תתן לכם ציון על הרכב המודעה. כלומר, האם השתמשתם במספיק כותרות, תמונות, סרטונים, כדי להרכיב את המספר האופטימלי של קומבינציות מודעות בהתאם לטירגוט קהל היעד שלכם.
מקור: searchenginejournal.com