כיום קמפיין Influencers אפשרי למעשה כאשר משפיען משתף פוסט בפרופיל עם איזשהו סיפור על המותג. במקרה כזה, שמשפיען רוצה לקדם איזשהו מותג בתמורה לתשלום, אינסטגרם למעשה מחייבת אותה לדווח על כך באמצעות תיוג הפוסט כ-Branded Content. בעצם סוג של גילוי נאות שמודיעו לעוקבים שהפוסט הזה הוא בעל תוכן מקודם או כמו שאינסטגרם קוראת לזה תוכן ממותג.
הבעיה המרכזית עם זה, היא שאי אפשר היה להריץ פוסט כזה במודעות ממומנות באינסטגרם. בפייסבוק, אגב, כן אפשר.
כעת אינסטגרם מודיע שהיא תתחיל לעבוד על האפשרות לתת למפרסם – מי שממן את התוכן הממותג ומשלם למשפיען, לקחת את הפוסט מפרופיל המשפיען ולהפוך אותו לקמפיין ממומן במערכת הפרסום.
מקור: adage.com