אינסטגרם בוחנת אפשרות של הוספת טיימר לסטוריז

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

אם חשבנו שהקורונה העלימה את תחושת הפומו (FOMO – Fear Of Missing Out), מגיעה אינסטגרם ומחליטה להחזיר אותה ואף להעצימה. לפי צילומי מסך שהעלה משתמש הטוויטר Kyle Harris ושיתף העיתונאי מאט נבארה,  אינסטגרם בודקת הוספת טיימר ספירה לאחור מתחת לבועות הסטוריז, שיצביע על הזמן שנותר עד להיעלמות כל סטורי.

כך מנצלת אינסטגרם את תחושת הפומו הקיימת גם ככה בסטוריז, ומותחת אותה אף יותר על מנת לגרום למשתמשים לצפות בסטוריז שמועלים ישר עם פרסומם, על מנת לעודד יותר משתמשים לצפות בסטוריז לפני שיעלמו.

לפי צילומי המסך שפורסמו נראה כי הסטוריז לא יסודרו בראשית העמוד לפי הזמן שנותר להם בטיימר. לא ברור כיצד יעבוד הטיימר במידה שהועלו מספר פוסטים לאותו הסטורי בהפרש של זמן מה – האם הטיימר יצביע על הזמן שנותר עד שהסטורי הראשון שהועלה יעלם, או על הזמן שנותר לסטורי האחרון שהועלה. נכון לעכשיו אינסטגרם עצמה לא שחררה כל מידע בנושא.

 

לפי צילומי המסך שפורסמו נראה כי הסטוריז לא יסודרו בראשית העמוד לפי הזמן שנותר להם בטיימר. לא ברור כיצד יעבוד הטיימר במידה שהועלו מספר פוסטים לאותו הסטורי בהפרש של זמן מה – האם הטיימר יצביע על הזמן שנותר עד שהסטורי הראשון שהועלה יעלם, או על הזמן שנותר לסטורי האחרון שהועלה. נכון לעכשיו אינסטגרם עצמה לא שחררה כל מידע בנושא.

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן