אם אתם מתעסקים בשיווק באופן כזה או אחר, אני משער שיצא לכם לשמוע על Quora מתישהו. למי שלא יודע, קוארה זו פלטפורמה המאפשרת לשאול ולענות על שאלות במגוון רחב של נושאים, בדומה ל- Yahoo Qustions.
בשנים האחרונות אנשי שיווק התחילו להשתמש בפלטפורמה הזו למטרות שיווקיות בין אם אנחנו מדברים על קידום אורגני של מוצרים/אתרים/בלוג פוסטים ובין אם אנחנו מדברים על קידום ממומן באמצעות מערכת הפרסום של קוארה.
באפשרות האורגנית תרצו בדר"כ לאזכר את המוצר אותו אתם משווקים תחת שאלות שיכולות להיות רלוונטיות לקהלי היעד של המוצר. בגלל שקוארה כבר הפך להיות אתר מאוד גדול בעל טראפיק גבוה מאוד, התשובות שלך יכולות לקבל חשיפה יפה מאוד בפלטפורמה עצמה, ובנוסף, משתמשים יכולים להיתקל בתשובה שלך דרך חיפוש במנוע החיפוש של גוגל.
חשוב לציין כי יש הרבה מאוד שאלות בפלטפורמה וכמו שאתם כבר מתארים לעצמכם, כמות החשיפות משתנה משאלה לשאלה.
כדי למקסם את הסיכויים שמשתמשים יוכלו להיחשף לתשובות שלכם צריך ל:
– למצוא שאלות שיכולות להתאים לקהל היעד של המוצר בכדי שאם בסופו של דבר הם יחשפו לתשובה, הסיכוי שהם ילחצו על הלינק יהיה גבוה
– למצוא שאלות פופולאריות עם מספר עוקבים גבוה (ככל שהשאלה יותר פופלארית, כך גם כמות החשיפות לשאלה היא גבוהה יותר)
ועכשיו להאק עצמו
- כנסו לקוארה
- פתחו חשבון פרסום (לא צריך לשים פרטי אשראי)
- לחצו על פתיחת קמפיין חדש
- לחצו על question targeting
- לחצו על choose a question
- הכניסו מילות מפתח רלוונטיות (מילות מפתח שיכולות להיות רלוונטיות למוצר אותו אתם משווקים)
- עכשיו תוכלו לראות רשימה של שאלות בתוספת של נתון מעניין מאוד – כמה חשיפות השאלות מקבלות מידי שבוע.
לפניכם דוגמא של מה שאתם צריכים לראות בסוף התהליך
כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את השאלות הרלוונטיות והפופולאריות ולענות עליהן בחוכמה.
בהצלחה 🤟