שידורגים נוספים לאפליקציית וואטסאפ לעסקים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

וואטסאפ מוסיפה לאפליקציית העסקים שלה אפשרות של פתיחת צ׳אט עם העסק בסריקת קוד QR, על מנת לעודד לקוחות פוטנציאלים להתחיל שיחה עם העסק ולבסוף גם לרכוש ממנו.

כאשר הלקוחות יסרקו את הקוד, יפתח צ׳אט וואטסאפ חדש עם העסק, בו תופיע הודעת פתיחה שנוסחה מראש ע״י העסק ומותאמת לפתיחת שיחה עם הלקוחות. אפשרות זו נועדה לסייע ללקוחות פוטנציאלים ועסקים לתקשר בצורה נוחה ומהירה יותר באמצעות שימוש באפליקצית וואטסאפ עסקים.

העסקים יוכלו להשתמש בקוד ה-QR שלהם על גבי אריזות המוצרים שלהם, תגי מידע על המוצר, שלטים פיזיים שיוצבו בחלון הראווה של החנות ועוד. 

ווטסאפ לעסקים - פנייה באצעות קוד QR

בנוסף מוסיפה וואטסאפ אפשרויות נוספות לפיצ׳ר הקטלוג שלה, על מנת לסייע לעסקים לשווק את המוצרים שלהם בקלות יותר דרך האפליקציה. הפיצ׳ר מספק קטלוג מוצרים, כולל תמונות ומחירים, בתוך פרטי העסק באפליקציה עצמה, אותו ניתן לשלוח ללקוחות בזמן שיחת מכירה. השינוי בקטלוג הוא למעשה הוספת האפשרות לשליחת לינקים לקטלוג או למוצרים מסוימים מתוכו, כך שלקוחות יוכלו לחלוק את הקישורים ולהרחיב את החשיפה של העסק ללקוחות רבים יותר.

מקור: blog.whatsapp.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

פייסבוק תזמון סטוריס מתוך הביזנס סוויט

חדש בפייסבוק ביזנס סוויט: אופטימזציה לקמפיין לידים לפי סגירות, תזמון סטוריס, וכלים נוספים לעסקים

פייסבוק מוסיפה במהלך החודש הקרוב פיצ׳רים חדשים לפלטפורמת העסקים שלה, שנועדו לדבריה לסייע לעסקים לתקשר טוב יותר עם קהל הלקוחות שלהם, וכן לשפר יכולות גיוס לקוחות חדשים דרך קמפיין לידים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן