פרויקט ה-Facebook News יורחב לארצות נוספות

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה. 

פרויקט ה-Facebook News שמטרתו לסייע לערוצי חדשות בעולם לקבל חשיפה מועדפות בפייסבוק, וכן לספק חוויית קריאת חדשות משופרות בזכות השמת דגש על עובדות ורלוונטיות, תורחב לארצות נוספות.

Facebook News הושקה לפני שנה בספטמבר 2019 בארה"ב במטרה לסייע לעיתונאים וערוצי תקשורת לעשות שימוש טוב יותר בפלטפורמה, ולשפר את איכות צריכת החדשות של משתמשי פייסבוק דרך האפליקציה.

בשנים האחרונות פייסבוק צפתה כיצד ערוצי מדיה גדולים מאמצים את הלייב-סטרים של יוטיוב ויוצקים לתוכו תוכן רב לגמרי בחינם, לרוב אפילו ללא הפעלת המוניטיזציה של יוטיוב. מנגד, צריכת חדשות בפייסבוק הסתכמה בקריאת כותרות, קליט-בייטים ו-פייק ניוז.

כדי לענות מצד אחד על הצורך בשיפור חוויית השימוש בפייסבוק, ומצד שני להתגונן מפני הביקורת המופנית כלפי פייסבוק בעקבות הבמה שהיא מעניקה לפייק ניוז וקליק בייטס, פייסבוק החליטה לעשות פרויקט בשיתוף עיתונאים וחברות מדיה.

כעבור שנה פייסבוק מבקשת למנות מספר ציוני דרך, וכן לפתוח את הפרויקט לארצות נוספות בהן בריטניה, גרמניה, צרפת, הודו וברזיל.

לפי פייסבוק, בקרב אתרי החדשות שהשתתפו בפרויקט גדלה סך התנועה הנוספת מפייסבוק בכ-95% . כלומר, Facebook News כמעט מכפילה את כמות התנועה האורגנית שמגיעה מהניוזפיד לאתרי חדשות (כ-200 אתרי חדשות השתתפו בפרויקט עד כה).

מקור: about.fb.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן