פינטרסט מעדכנת את האלגוריתם שלה במטרה לתעדף תוכן וידאו

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

פינטרסט פרסמה סקירה חדשה שמסבירה על העדכון החדש שביצעה באלגוריתם, שכאמור אמור לאפשר לה לאזן טוב יותר בין סוכי התכנים שהיא מציגה למשתמשים שלה. העדכון אמור לעזור להציג יותר תכני וידאו, או בתכנים מגוונים יותר מבחינה תרבותית, מבלי שתצטרך להתפשר על חווית המשתמש.

עד היום, החברה השתמשה במודל של ניבוי לחיצה, מה שעזר לחברה להגדיל את המעורבות של המשתמשים שלה בפלטפורמה מצד אחד אבל מצד שני המודל הזה לא נתן עדיפות לסוגי התכנים שאותם משתמשים יוכלו להיחשף אליהם. עד היום, אם אותם משתמשים לא הקליקו לעולם על תכני וידאו, הם לא היו נתקלים בתכני וידאו.

על פי ירון גריף, מהנדס בפינטרסט: "בכל יום מבקרים מיליונים של משתמשים כדי למצוא השראה בפינטרסט. כחבר בצוות הדירוג, תפקידי הוא לא רק להבין אילו pins יש להראות למשתמשים, אלא גם לוודא שה pins הללו יעזרו לשמור על הבריאות של המערכת האקולוגית הכללית של פינטרסט."

הרעיון הוא שפינטרסט לא מציגה רק תוכן המבוסס על מה שעשיתם בעבר, הלוחות שאתם עוקבים אחריהם – היא גם מבקשת להדגיש תוכן אחר למטרות שונות. אחת מהמטרות האלו הינם תכני וידאו, פינטרסט רוצה לתת דגש גדול יותר לוידאו בפלטפורמה, שכן נראה שהוידאו הולך לקבל עדיפות גדולה יותר בעדכון הזה. 

תרשים מוזר מתוך האלגוריתם של פינטרסט

מבחינה שיווקית, נראה שפינטרסט עשויה לתת דגש גדול יותר לתכני וידאו ותכנים ורסטיליים בפלטפורמה והמשתמשים יצטרכו להוסיף תכנים חדשים לפלטפורמה כדי להגדיל את החשיפה שכן פינטרסט תעניק עדיפות לתכנים אלו מעכשיו. לדוגמה, אם אתם מפרסמים תמונות בלבד, תשקלו להוסיף כמה קטעי וידאו או GIF לטובת הגדלת המעורבות.

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן