פינטרסט מפרסמת דו״ח על הטרנדים הצפויים לחודשי הסתיו הקרובים, בהתבסס על עלייה בנושאי חיפוש מסוימים בפלטפורמה במהלך החודשים האחרונים, לעומת אותה התקופה בשנה שעברה.
הדו״ח מנסה לצפות מה יהיו מילות החיפוש הפופולריות במהלך חודשי סתיו 2020, על מנת לסייע למפרסמים בפלטפורמה להתאים את התכנים שלהם לקהל היעד.
לדברי פינטרסט, היא מתייחסת לתקופת הסתיו כ״תחילת שנה חדשה שנייה״, בה אנשים רבים מציבים לעצמם מטרות חדשות, מבצעים שדרוגים קטנים בבית ויוצרים הרגלי חיים חדשים ובריאים, ומוסיפה כי סתיו 2020 שונה מסתוים של שנים עברו, כיוון שמשתמשים רבים מחפשים השראה בסביבת הבית ולא מחוצה לה.
ניתן להסיק מהדו״ח כי גם שינוי זה נובע למעשה מהשינויים שחלו באורח החיים של המשתמשים בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, ומתמקדים בחיפושים הקשורים לחיים בבית.
פינטרסט מחלקת את הדו״ח ל-2 קבוצות גיל – קבוצת דור ה-Z הכוללת משתמשים בגילאי 18-24, קבוצת המילניאלים שכוללת משתמשים בגילאי 25-44. בנוסף, מצביע הדו״ח על הבדל בין 2 הקבוצות והיחס שלהם לחיים בבית. בעוד קבוצת דור ה-Z מנסה להסיח את דעתם באמצעות עיצוב הבית, קבוצת המילניאלים מנסה למצוא דרכים להעסיק את עצמם ואת ילדיהם.