פייסבוק צפויה לשדרג את כלי "העדפות המודעות"

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק תוציא בחודשים הקרובים עדכון חדש לכלי "העדפות המודעות" (Ad Preferences listings), שיפשט את הגדרות המודעות ל-3 קטגוריות מוגדרות ויספק יותר מידע למשתמשים על תוצאות שינויים שיבצעו בהעדפות המודעות שלהם.

לפי פייסבוק, העדכון החדש יבהיר למשתמשים את רמת השליטה שלהם בהעדפות הפרסום ואת הקשר בין הגורמים השונים המשפיעים על המודעות שמוצגות להם.

במהלך החודשים הקרובים יושק עיצוב חדש של הכלי, שבו, לפי פייסבוק, תשאר השקיפות והשליטה במודעות אך יהיה קל יותר לנווט במידע שיוצג ולהבינו.

ההעדפות יחולקו ל-3 חלקים:

  • מפרסמים – יספק מידע על מפרסמים ספציפיים ומודעות שהוצגו למשתמשים

  • נושאי מודעות – יאפשר למשתמשים לצפות בנושאים שפייסבוק מאמינה שיעניינו אותם ולנפות מתוך הרשימה קטגוריות שאינן מתאימות או רלוונטיות עבורם 

  • דאטה – יציג את הדרך בה פייסבוק אוספת מידע על המשתמשים עבור טרגוט הפרסומים, גם כאן ניתן יהיה לנפות מידע לא רלוונטי מתוך הרשימה על מנת לעצבה לפי רצון המשתמשים

הכלים האלו כבר זמינים היום בהעדפות למודעות, אך הפורמט החדש יהיה קל יותר לתפעול ולשליטה על כל מרכיב בכלי "העדפות המודעות". דרך העדכון החדש ניתן יהיה להבין את השפעת הפעולות על ההעדפות שלנו, ויוצגו בו הסברים מפורטים יותר עבור כל קטגוריה.

פייסבוק פועלת לתת למשתמשים יותר שליטה על המודעות שמוצגות להם בפלטפורמה ועל המידע שהם חולקים, ע״י הוספת כלי מדידה שקופים ואפשרויות נוספות לכי "העדפות המודעות". בינואר 2020 פייסבוק הוסיפה מידע על תהליך הטרגוט של המפרסמים, על מנת לתת למשתמשים מידע נוסף להבין כיצד המערכת עובדת וכיצד לנהל את העדפותיהם.

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן