פייסבוק מרחיבה ומעדכנת את ה-Facebook Shops לכלל העסקים בארה״ב

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק משחררת את לשונית ה-Facebook Shops וה-Instagram Checkout לכלל העסקים בארה״ב ומעדכנת את לשונית ה-Shops במספר פיצ׳רים חדשים.

לפי פייסבוק, וירוס הקורונה שינה את הרגלי הצריכה משמעותית וגרם למצב שכ-85% מהאנשים בעולם מבצעים היום רכישות אונליין.

העדכונים החדשים הם חלק מניסיון החברה להפוך את חווית הקנייה בפלטפורמה לפשוטה יותר, ונועדה לסייע לאנשים למצוא מוצרים ועסקים שהם אוהבים, לגלות חנויות חדשות ולרכוש מוצרים, הכל במקום אחד.

לשונית ה-Shops החדשה, שהושקה במאי השנה, הייתה זמינה עד עכשיו לעסקים נבחרים בארה״ב, ומעתה תהיה זמינה לכלל העסקים בארה״ב. הלשונית מאפשרת לעסקים למכור את המוצרים שלהם בפייסבוק ובאינסטגרם.

בין הפיצ׳רים החדשים שמוסיפה פייסבוק ללשונית ה-Shops:

  • עיצוב חדש להצגה של מוצרים בודדים או קבוצת מוצרים בחנות
  • מעקב בזמן אמת אחר קולקציות
  • אפשרות של יצירת חנות באופן אוטומטי עבור מוכרים חדשים
  • מידע ואנליטיקה על ביצועי החנות

פייסבוק שופס

בנוסף תאפשר פייסבוק בשבועות הקרובים לחנויות בארה״ב למכור את המוצרים שלהן דרך אינסטגרם, כאשר תשיק את פיצ׳ר הקניות החדש שלה, Checkout on Instagram. חשוב לציין כי האפשרות הזו תהיה זמינה לעסקים בעלי חנות בפייסבוק ולהשתמש ב-Commerce Manager של פייסבוק. ה-Checkout on Instagram יותאם גם לשימוש בפלטפורמות האיקומרס Shopify ו-BigCommerce.

כמו כן, הוסיפה החברה אפשרות למשתמשים לשלוח הודעות לחנות הרלוונטית לפני הקנייה, באמצעות המסנג׳ר של פייסבוק, וואטסאפ או הודעה פרטית באינסטגרם, ואף תאפשר למשתמשים לקנות מוצרים ישירות מהשידורים החיים (של אותה החנות), מה שאמור לאפשר לעסקים להגדיל את המכירות.

מפייסבוק שופס ישירות לווטסאפ העסקי

פייסבוק גם מציינת כי עד סוף 2020 לא תגבה עמלות על המכירות שיתבצעו דרכה, במטרה לסייע לעסקים להפחית בעלויות העסק בתקופה כלכלית מאתגרת זו.

מקור: about.fb.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן