
טרגטאותה: אלינור ברטל
טרגטאותה: עושים היכרות עם מקצועני השיווק הדיגיטלי בישראל! השבוע, הכירו את אלינור ברטל, מנהלת תוכן צרכנים ורשתות חברתיות ב-MAC ישראל
פייסבוק משחררת את לשונית ה-Facebook Shops וה-Instagram Checkout לכלל העסקים בארה״ב ומעדכנת את לשונית ה-Shops במספר פיצ׳רים חדשים.
לפי פייסבוק, וירוס הקורונה שינה את הרגלי הצריכה משמעותית וגרם למצב שכ-85% מהאנשים בעולם מבצעים היום רכישות אונליין.
העדכונים החדשים הם חלק מניסיון החברה להפוך את חווית הקנייה בפלטפורמה לפשוטה יותר, ונועדה לסייע לאנשים למצוא מוצרים ועסקים שהם אוהבים, לגלות חנויות חדשות ולרכוש מוצרים, הכל במקום אחד.
לשונית ה-Shops החדשה, שהושקה במאי השנה, הייתה זמינה עד עכשיו לעסקים נבחרים בארה״ב, ומעתה תהיה זמינה לכלל העסקים בארה״ב. הלשונית מאפשרת לעסקים למכור את המוצרים שלהם בפייסבוק ובאינסטגרם.
בנוסף תאפשר פייסבוק בשבועות הקרובים לחנויות בארה״ב למכור את המוצרים שלהן דרך אינסטגרם, כאשר תשיק את פיצ׳ר הקניות החדש שלה, Checkout on Instagram. חשוב לציין כי האפשרות הזו תהיה זמינה לעסקים בעלי חנות בפייסבוק ולהשתמש ב-Commerce Manager של פייסבוק. ה-Checkout on Instagram יותאם גם לשימוש בפלטפורמות האיקומרס Shopify ו-BigCommerce.
כמו כן, הוסיפה החברה אפשרות למשתמשים לשלוח הודעות לחנות הרלוונטית לפני הקנייה, באמצעות המסנג׳ר של פייסבוק, וואטסאפ או הודעה פרטית באינסטגרם, ואף תאפשר למשתמשים לקנות מוצרים ישירות מהשידורים החיים (של אותה החנות), מה שאמור לאפשר לעסקים להגדיל את המכירות.
פייסבוק גם מציינת כי עד סוף 2020 לא תגבה עמלות על המכירות שיתבצעו דרכה, במטרה לסייע לעסקים להפחית בעלויות העסק בתקופה כלכלית מאתגרת זו.
מקור: about.fb.com
טרגטאותה: עושים היכרות עם מקצועני השיווק הדיגיטלי בישראל! השבוע, הכירו את אלינור ברטל, מנהלת תוכן צרכנים ורשתות חברתיות ב-MAC ישראל
ספוטיפיי מציגה את Spotify Podcast Ads, פיצ׳ר שיווק מבוסס SAI (Streaming Ad Insertion) הנועד לסייע למפרסמים ומשווקים לנצל את הפופולריות הגוברת של תכני הפודקאסט…
בעקבות 2020 המאתגרת, וכן פידבק שקיבלה גוגל מסוכנויות הפרסום השותפות, דרישות הקבלה החדשות לתוכנית ה-Partners התעדכנו. מועד כניסתן לתוקף נדחה לפברואר 2022…
אתר חדשות שיווק ומרחב תוכן קהילתי עבור מקצועני השיווק ואנשי הדיגיטל בישראל. הפרויקט הוקם בשלהי שנת 2017 במטרה לעזור לאנשי שיווק לשפר יכולות מקצועיות ולהישאר מעודכנים בכל החידושים בתחום.
לטרגטת קהילת פייסבוק עם אלפי מקצועני שיווק. כמו כן, אתר הטרגטת מהווה פלטפורמת תוכן, מידע וחדשות עבור מקצועני שיווק דיגיטלי במגוון נושאים, כגון: שיווק ופרסום באינטרנט, טכנולוגיות שיווקיות, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, ועוד.