פייסבוק מפרסמת מדריך חדש ליוצרי וידאו בפלטפורמה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

פייסבוק מפרסמת מדריך של 14 עמודים המיועד לעזור לכל מי שמתעסק ביצירת תכני וידאו בפלטפורמה. המדריך מספק עצות מעשיות של איך למקסם את תוכן הוידאו כמו גם איך להגדיל את המעורבות של המשתמשים בעת העלאת תכני הוידאו לפייסבוק.

מדריך פייסבוק ליוצרי וידאו 1

המדריך מחולק ל-2 נושאים עיקריים:

  1. בחלק הראשון יש 6 טיפים בהקשר של מיקסום ספריית התוכן של היוצרים, טיפים בנושא יצירת התכנים וכדומה. 

  2. בחלק השני יש טיפים על כיצד יש לבנות קהילה בפייסבוק, כיצד להגדיל את המעורבות של העוקבים שלך וכדומה.

מדריך פייסבוק ליוצרי וידאו 2

במדריך תוכלו למצוא מספר המלצות וסקירות ספציפיות שיכולות לעזור ליוצרי תוכן במיפוי אסטרטגיית הוידאו שלהם, כמו-כן מידע מעמיק על תחום הוידאו בפייסבוק עם דגש על שידורים חיים, שימוש יעיל בסטורי ועוד.

מקור: facebook.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן