פייסבוק משחררת מדריך בן 20 עמודים הסוקר את השינויים בתפיסת הרווחה והבריאות הנפשית של משתמשים בצל השינויים שיצרה מגיפת הקורונה באורח החיים היומיומי שלנו.
לפי פייסבוק, מגיפת הקורונה העלתה את המודעות לחשיבות השמירה על בריאות פיזית ונפשית, וכתוצאה מכך שינו צרכנים את ההרגלים היומיומיים שלהם על מנת לשמור בעצמם על אורח חיים בריא וגם לתמוך בסביבה שלהם.
המדריך סוקר את טרנד הבריאות הנפשית שנוצר ואת הסיבות לשינוי שקרה, מסביר כיצד מאורעות השנה האחרונה גרמו לאנשים לשקול מחדש את הדרך בה הם מבזבזים את זמנם וכספם ומסביר מה יכולים משווקים לעשות על מנת לתקשר טוב יותר עם הצרכנים שלהם.
לפי המדריך, כתוצאה מהשינויים שקרו, אנשים רבים יותר מאמצים תחביבים ופונים ליצירתיות, כדרך לרגיעה ושעשוע וכתחליף לאירועים חברתיים שקצת נעלמו מחיינו.
לפי פייסבוק, בתקופה מבלבלת זו אנשים פונים לשגרת רווחה נפשית, כאשר חלק מהאנשים פנו ליוגה, מדיטציה ופעילות גופנית בבית, בשעה שאחרים פנו לשיגרת טיפוח, משחקי וידיאו ועבודות יצירה.