פייסבוק משחררת מדריך חדש על השפעות מגיפת הקורונה על הבריאות הנפשית של משתמשיה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק משחררת מדריך בן 20 עמודים הסוקר את השינויים בתפיסת הרווחה והבריאות הנפשית של משתמשים בצל השינויים שיצרה מגיפת הקורונה באורח החיים היומיומי שלנו. 

לפי פייסבוק, מגיפת הקורונה העלתה את המודעות לחשיבות השמירה על בריאות פיזית ונפשית, וכתוצאה מכך שינו צרכנים את ההרגלים היומיומיים שלהם על מנת לשמור בעצמם על אורח חיים בריא וגם לתמוך בסביבה שלהם.

המדריך סוקר את טרנד הבריאות הנפשית שנוצר ואת הסיבות לשינוי שקרה, מסביר כיצד מאורעות השנה האחרונה גרמו לאנשים לשקול מחדש את הדרך בה הם מבזבזים את זמנם וכספם ומסביר מה יכולים משווקים לעשות על מנת לתקשר טוב יותר עם הצרכנים שלהם.

לפי המדריך, כתוצאה מהשינויים שקרו, אנשים רבים יותר מאמצים תחביבים ופונים ליצירתיות, כדרך לרגיעה ושעשוע וכתחליף לאירועים חברתיים שקצת נעלמו מחיינו.

לפי פייסבוק, בתקופה מבלבלת זו אנשים פונים לשגרת רווחה נפשית, כאשר חלק מהאנשים פנו ליוגה, מדיטציה ופעילות גופנית בבית, בשעה שאחרים פנו לשיגרת טיפוח, משחקי וידיאו ועבודות יצירה. 

השינוי בשגרת היומיום פותח אפשרויות שיווק חדשות למותגים. פייסבוק מציינת כי 55% מהאמריקנים מדווחים כי המגיפה השפיעה על הבריאות הנפשית שלהם, כמחצית מהצרכנים חיפשו לרכוש צ׳ופר לעצמם, כדרך להתמודדות עם המצב החדש ומדגישה כי במהלך קיץ 2020, 49% מהצרכנים דיווחו כי הם מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר עבור מוצרים איכותיים יותר.

בנוסף מציין הדוח כי צרכנים מעוניינים לרכוש מוצרים ממותגים שתומכים בערכים ואמונות מסוימות מעבר לערכי המותג עצמו, בעיקר בקרב קהל הצרכנים הצעיר יותר.

כמו כן, מדגישה פייסבוק כי יש חשיבות בהבנה כי קהל היעד משתנה ומתחלק בין אנשים שלא נפגעו כלכלית בצורה משמעותית כתוצאה מהמגיפה ואלו שכן נפגעו וכך נפגעה גם היכולת שלהם לבצע רכישות יקרות ולבזבז כסף לכן אומרת פייסבוק כי חשוב להבין מי קהל היעד של העסק ולכוון את תוצרי השיווק בהתאם ואף לפצלם כך שיתאימו לשתי הקבוצות.

למרות שתוצאות המדריך אינו מפתיע במיוחד, ניתן להשתמש בתוצאות הדוח על מנת להבין את קהלי היעד החדשים ולהתאים את אסטרטגיית השיווק לכך.

מקור: socialmediatoday.com

>>> למדריך המלא של פייסבוק

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן