פייסבוק פרסמה רשימה של מספר טיפים שמטרתם לסייע למשווקים למקסם את יכולת יצירת וניצול הלידים שלהם, בשימוש בפוסטים ומודעות במגוון הפלטפורמות שלה, כולל פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם.
הרשימה מורכבת מארבעה חלקים:
Lead Capture
על פי פייסבוק, על מותגים להבהיר לקהל היעד שלהם באופן ישיר מה מהות העסק שלהם, מה הוא מייצג ואילו מוצרים או שירותים המותג מציע ששווים את השארת הפרטים האישיים של המשתמשים ליצירת קשר. יצירת אווירה של שקיפות ואמינות תסייע בקבלת לידים איכותיים מקהל היעד המדויק למותג.
Lead Magnets
פייסבוק טוענת כי מותגים צריכים לאמץ גישה של ״להעניק לפני שמבקשים״, כלומר להציע לקהל היעד במתנה דבר מה בעל ערך בתמורה לקבל הפרטים האישיים שלהם. המתנה יכולה להיות כל דבר בעל ערך מוסף לקהל היעד המבוקש, החל מקוד קופון, תקופת ניסיון חינמית, ספר הדרכה, ניוזלטר או אפילו וובינר. הענקת תוכן בעל ערך ללא עלות יכול לגרום ליצירת קהל משתמשים נאמן שיהפוך בהמשך ללקוחות משלמים. פייסבוק אף מציעה להשתמש בטכניקה זו במודעות הממונות בפלטפורמות שלה.