פייסבוק מפרסמת רשימת טיפים חדשה למיקסום Lead Generation בפלטפורמות שלה

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק פרסמה רשימה של מספר טיפים שמטרתם לסייע למשווקים למקסם את יכולת יצירת וניצול הלידים שלהם, בשימוש בפוסטים ומודעות במגוון הפלטפורמות שלה, כולל פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם.

הרשימה מורכבת מארבעה חלקים:

Lead Capture

על פי פייסבוק, על מותגים להבהיר לקהל היעד שלהם באופן ישיר מה מהות העסק שלהם, מה הוא מייצג ואילו מוצרים או שירותים המותג מציע ששווים את השארת הפרטים האישיים של המשתמשים ליצירת קשר. יצירת אווירה של שקיפות ואמינות תסייע בקבלת לידים איכותיים מקהל היעד המדויק למותג.

Lead Magnets

פייסבוק טוענת כי מותגים צריכים לאמץ גישה של ״להעניק לפני שמבקשים״, כלומר להציע לקהל היעד במתנה דבר מה בעל ערך בתמורה לקבל הפרטים האישיים שלהם. המתנה יכולה להיות כל דבר בעל ערך מוסף לקהל היעד המבוקש, החל מקוד קופון, תקופת ניסיון חינמית, ספר הדרכה, ניוזלטר או אפילו וובינר. הענקת תוכן בעל ערך ללא עלות יכול לגרום ליצירת קהל משתמשים נאמן שיהפוך בהמשך ללקוחות משלמים. פייסבוק אף מציעה להשתמש בטכניקה זו במודעות הממונות בפלטפורמות שלה.

Landing Page

הקמת דף נחיתה איכותי ותואם לתוכן שהוביל את המשתמשים לדף הנחיתה מלכתחילה. פייסבוק מציעה לבחון מספר אפשרויות של דפי נחיתה על מנת להבין איזה מדפי הנחיתה מוביל ליחס ההמרה הטוב ביותר. בנוסף היא מציעה ליצור מתוך תוצאות הבדיקה Custom Audience על פי משתמשים שלא המירו באתר, על מנת לטרגט אותם מחדש באמצעות פרסום ריטרגטינג.

Lead Scoring

פייסבוק מציעה כי לאחר יצירת מאגר לידים נרחב מספיק, יש ליצור מערכת דירוג לידים שתסייע לעסק ליצור קשר עם הלידים לפי איכותם. פייסבוק מסבירה כי הדירוג צריך להתבצע לפי כמות האינטרקציות של הלקוחות הפוטנציאלים עם תוכן המותג, לפי סוגים שונים של מעורבות בפלטפורמה. לדוגמא, הורדת ה״White Paper״ של המותג על ידי משתמש, שווה יותר מהסרה עצמית של משתמש ברשימת התפוצה של המותג. על ידי דירוג הלידים המתקבלים, העסק יוכל לחסוך זמן ומאמץ רבים.

פייסבוק טיפים ליצירת לידים

בנוסף, מצרפת פייסבוק טבלה עם ״נוסחה מנצחת״ ליצירת מודעת פרסומת מצליחה בפלטפורמה שלה:

נוסחה מנצחת לקופי מודעות לפי פייסבוק

לרשימת הטיפים המלאה ומידע נוסף באתר פייסבוק >>> facebook.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

האם פייסבוק מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה

פייסבוק נעשתה שקופה יותר למשתמשים שלה. האם היא מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה?

פייסבוק שדרגה את אזור הגישה למידע אישי עבור פרופילים אישיים. משתמשי פייסבוק יכולים כעת בקלות להבין מי מטרגטת אותם, למה, ואיך להפסיק זאת. אבל האם פייסבוק משקיעה מספיק מאמצים בשביל להיות שקופה גם לעסקים שמפרסמים בה?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן