פייסבוק מפרסמת רשימת טיפים חדשה למיקסום Lead Generation בפלטפורמות שלה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק פרסמה רשימה של מספר טיפים שמטרתם לסייע למשווקים למקסם את יכולת יצירת וניצול הלידים שלהם, בשימוש בפוסטים ומודעות במגוון הפלטפורמות שלה, כולל פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם.

הרשימה מורכבת מארבעה חלקים:

Lead Capture

על פי פייסבוק, על מותגים להבהיר לקהל היעד שלהם באופן ישיר מה מהות העסק שלהם, מה הוא מייצג ואילו מוצרים או שירותים המותג מציע ששווים את השארת הפרטים האישיים של המשתמשים ליצירת קשר. יצירת אווירה של שקיפות ואמינות תסייע בקבלת לידים איכותיים מקהל היעד המדויק למותג.

Lead Magnets

פייסבוק טוענת כי מותגים צריכים לאמץ גישה של ״להעניק לפני שמבקשים״, כלומר להציע לקהל היעד במתנה דבר מה בעל ערך בתמורה לקבל הפרטים האישיים שלהם. המתנה יכולה להיות כל דבר בעל ערך מוסף לקהל היעד המבוקש, החל מקוד קופון, תקופת ניסיון חינמית, ספר הדרכה, ניוזלטר או אפילו וובינר. הענקת תוכן בעל ערך ללא עלות יכול לגרום ליצירת קהל משתמשים נאמן שיהפוך בהמשך ללקוחות משלמים. פייסבוק אף מציעה להשתמש בטכניקה זו במודעות הממונות בפלטפורמות שלה.

Landing Page

הקמת דף נחיתה איכותי ותואם לתוכן שהוביל את המשתמשים לדף הנחיתה מלכתחילה. פייסבוק מציעה לבחון מספר אפשרויות של דפי נחיתה על מנת להבין איזה מדפי הנחיתה מוביל ליחס ההמרה הטוב ביותר. בנוסף היא מציעה ליצור מתוך תוצאות הבדיקה Custom Audience על פי משתמשים שלא המירו באתר, על מנת לטרגט אותם מחדש באמצעות פרסום ריטרגטינג.

Lead Scoring

פייסבוק מציעה כי לאחר יצירת מאגר לידים נרחב מספיק, יש ליצור מערכת דירוג לידים שתסייע לעסק ליצור קשר עם הלידים לפי איכותם. פייסבוק מסבירה כי הדירוג צריך להתבצע לפי כמות האינטרקציות של הלקוחות הפוטנציאלים עם תוכן המותג, לפי סוגים שונים של מעורבות בפלטפורמה. לדוגמא, הורדת ה״White Paper״ של המותג על ידי משתמש, שווה יותר מהסרה עצמית של משתמש ברשימת התפוצה של המותג. על ידי דירוג הלידים המתקבלים, העסק יוכל לחסוך זמן ומאמץ רבים.

פייסבוק טיפים ליצירת לידים

בנוסף, מצרפת פייסבוק טבלה עם ״נוסחה מנצחת״ ליצירת מודעת פרסומת מצליחה בפלטפורמה שלה:

נוסחה מנצחת לקופי מודעות לפי פייסבוק

לרשימת הטיפים המלאה ומידע נוסף באתר פייסבוק >>> facebook.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן