הדרך היעילה ביותר לתת פידבק לאתרי אינטרנט ותמונות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

כשיש לכם לקוח שבונה אתר אינטרנט ואתם צריכים לתת לו פידבק על עיצוב האתר, מה אתם עושים? 
ובכן, יש אנשים שכותבים את ההערות במייל מסודר, יש כאלה שמקליטים את עצמם בוידאו באמצעות תוכנות שמקליטות את המסך כמו Loom וחברותיה ויש כאלה שמשתמשים ב-Markup.io. 

אני מהאחרונים שמשתמשים ב-Markup.Io. מדובר בכלי שבחלקו הגדול הוא חינמי לחלוטין והוא מאפשר לך להזין כתובת של אתר אינטרנט מסויים, לתת פידבק לאתר (במובייל או בדסקטופ) ולשתף את הפידבק עם כל מי שצריך. כל זה קורה בקלות רבה. 

לכן, הכנתי לחברי הטרגטת הדרכה קצרה שבה אני מסביר בפירוט על הכלי ועל יכולותיו ומדגים כיצד אני עובד איתו. הכלי יכול להתאים להרבה מאוד מצבים כגון:
עבודה על הגדלת יחסי ההמרה של האתר, פידבק למעצב האתר, הערות כאלה ואחרות על שינויים שצריך לבצע באתר ועוד.

הכלי הוא אונליין ולא צריך להוריד אותו למחשב האישי שלך. אפשר לגשת לכלי מכאן.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן