עדכון אלגוריתם בגוגל: חוויית המשתמש טובה תקבל עדיפות בדירוג החל ממאי 2021

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

גוגל מודיעה על עדכון גדול לאלגוריתם שלה שאמור לקרות בחודש מאי 2021 ובו היא מתכוונת להוסיף פרמטרים הקשורים לחווית השימוש באתרים בתור "סיגנל" משמעותי שישפיע על דירוגי האתרים בתוצאות החיפוש של גוגל. השם שניתן על ידי גוגל לקבוצת הנתונים האלו הוא Page Experience Signals.

אז מה הם המרכיבים הכלולים במסגרת נתוני חווית הגולש?

אלגוריתם של גוגל סיגנלים של חוויית משתמש

  • Largest Contentful Paint משמש למדידת מהירות העליה והתצוגה של עמוד האינטרנט. המדד הוא הזמן הלוקח לחלק המרכזי של התוכן להיות מוצג. ציון אידיאלי במקרה הזה הוא 2.5 שניות ומעטה.

    First Input Delay משמש למדידת הזמן שעובר עד שהדף מגיב לפעולות הגולש. נתון זה מודד למעשה עד כמה העמוד אינטראקטיבי. הציון האידיאלי במקרה הזה הוא 100 ms.

  • Cumulative Layout Shift משמש למדידת התזוזה של רכיבים בדף. נתון זה מודד את הסיכוי שגולש ירצה לבצע פעולה כלשהי באתר, אך בסופו של דבר הוא יבצע פעולה שגויה בגלל תזוזה כזו או אחרת של הרכיב באתר. הציון האידיאלי במקרה הזה הוא פחות מ-0.1.

סיגנלים של חוויית משתמש באלגוריתם גוגל

חשוב לציין כי המדדים שנוספו מצטרפים למדדים הקיימים שכוללים בין היתר את ההתאמה למובייל, גלישה מאובטחת (https) והימנעות מפרסומות מציקות באתר.

מקור: searchenginejournal.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן