ספוטיפיי מציגה אפשרויות שיווק חדשות בתכני הפודקאסטים בפלטפורמה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

ספוטיפיי מציגה את Spotify Podcast Ads, פיצ׳ר שיווק מבוסס SAI (Streaming Ad Insertion) הנועד לסייע למפרסמים ומשווקים לנצל את הפופולריות הגוברת של תכני הפודקאסט בשנים האחרונות, וכולל אפשרויות תכנון, דיווח ומדידה של מודעות פרסום בפודקאסטים בפלטפורמה. 

לפי ספוטיפיי, עד כה מפרסמים נאלצו להסתמך על סקרי קהל והסקת מסקנות בהתבסס על תוכן הפודקאסט על מנת לדעת כיצד לתכנן את תקציב הפרסום שלהם. הפיצ׳ר החדש יעניק מידע מבוסס על מיליוני המאזינים בפלטפורמה ויכלול המלצות ותובנות למקסום החשיפה לקהל היעד הנכון למותג. הפיצ׳ר יכלול גם אפשרויות מדידה לפי impressions בזמן אמת ומידע על גיל, מגדר, סוג מכשיר ודפוסי ההאזנה של הקהל שנחשף לפרסומות.

הפלטפורמה מציינת כי במהלך השנים האחרונות חל שינוי במעמדם של הפודקאסטים, שנהפכו מתכני נישה קטנה לז׳אנר חזק ויציב הניצב במיינסטרים.

ספוטיפיי מציינת כי לפי מחקר של מכון Edison Research משנת 2019, מעל שליש מהאמריקנים מאזינים לפודקאסטים, מתוכם ישנם שמאזינים ליותר מ-7 פודקאסטים שונים בשבוע. בנוסף מציינת כי 41% מהמאזינים אומרים שהם מאמינים לפרסומות המופיעות בפודקאסטים ו-81% מדווחים על כך שפרסומת ששמעו בפודקאסט גרמה להם להנעה לפעולה.

מודעות פודקאסט: אתר ספוטיפיי
מודעות פודקאסט: אתר ספוטיפיי

עם זאת ולמרות הנתונים הללו ,נכון לעכשיו מפרסמים עדיין מודדים את הצלחת השיווק בפודקאסטים באמצעים מיושנים, ממש כפי שמודדים שיווק במדיה המודפסת וכך נתונים כמו קהל היעד, מידת החשיפה וההשפעה על מאזינים לא נמדדים בכלים דיגיטליים כמו במדיות דיגיטליות אחרות ולא ניתן להסיק מהם מסקנות מועילות מספיק.

כמו כן, מאזינים רבים עדיין מורידים פרקי פודקאסטים באמצעות RSS, מה שמקשה על מדידות מדויקות.

כעת, השינוי שחל באופן הצריכה והמעבר ההדרגתי לצריכת פודקאסטים באמצעות סרטימינג ולא באמצעות הורדת התוכן, פתחו אפשרות חדשה של פרסום המבוסס על דאטה, כפי שמתבצע במדיות דיגיטליות אחרות.

למידע נוסף על מודעות הפודקאסט החדשות >>> ads.spotify.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן