מרגישים שינוי בתנועה הנכנסת? גוגל מאשרת את עדכון הליבה December 2020

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

גוגל מאשרת כי היא התחילה בתהליך של השקת עדכון אלגוריתם הליבה שיצא לדרך ב-3 בדצמבר 2020.

מבחינת מקדמי האתרים, שום דבר לא השתנה בכל הקשור להנחיות של גוגל לקידום אתרים. מדובר בעדכון אלגוריתם הליבה השלישי השנה וחשוב לציין כי עבר המון זמן מאז עדכון הליבה האחרון, בהשוואה לזמן הממוצע בין עדכונים מסוג זה.

עדכון הליבה האחרון של גוגל התרחש ברביעי למאי, כמו-כן, עדכון מסוג זה אמור לארוך מספר שבועות עד שיושלם במלואו. גוגל בדר"כ לא מעדכנת בבלוג החברה על עדכוני ליבה, במקסימום הם מוצאים "הודעות לעיתונות" באמצעות טוויטר, ממש כמו במקרה הזה. בדר"כ גוגל יצייצו ברגע שהעדכון מתחיל וברגע שהוא נגמר סופית.

בשלב זה אנחנו לא יודעים להגיד איזה אתרים יראו שינוי לטובה ואיזה אתרים יראו שינוי לרעה. בכל זאת, מה שאנחנו כן יודעים להגיד זה שאתרים שעבדו קשה על אופטימזציות תוכן ו-seo ככל הנראה יראו שינוי לטובה, או לכל פחות הם לא יראו שינוי לרעה. מהצד השני, אתרים שכלל לא השקיעו באתר, לא עדכנו את התכנים, לא ביצעו עבודת SEO, במקרה הטוב הם לא יראו שום שינוי ובמקרה הרע הם יראו שינויים שליליים.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן