גוגל משיקה את הכלי שלה לניהול פודקאסטים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

גוגל מכריזה על כלי חדש לניהול פודקאסטים ומשיקה את Google Podcasts Manager, שנועד לסייע ליוצרי פודקאסטים במעקב אחר התובנות והסטטיסטיקות מאחורי הפודקאסט שלהם ובצבירת קהל מאזינים ממשתמשי גוגל. ההכרזה בוצע בחשבון הטוויטר של Google Webmasters:

מטרת הכלי החדש היא לספק ליוצרי פודקאסטים סטטיסטיקות ותובנות שיסייעו להם בניתוח ביצועי הפודקאסט, כולל מידע פרטני על כל פרק, מידע מדויק על משך ההאזנה לפרק ומועדי נטישת המאזינים בכל פרק, הבנה של העדפות ההאזנה של המאזינים ובאילו מכשירים הם משתמשים להאזנה לפודקאסט, הגעה למשתמשי גוגל המאזינים לפודקאסטים דרך Google Search, Google assistant , אפליקציית הפודקאסטים של גוגל ועוד אפשרויות ברחבי הפלטפורמה.

יש לציין כי הדאטה שמספקת גוגל נאסף מרחבי הפלטפורמה שלה בלבד, כלומר רק כאשר מאזין מגלה פודקאסט באמצעות הפלטפורמה שלה. 

בנוסף, יצרה גוגל פורום חדש ליוצרי פודקאסטים, שיוכלו לשוחח ביניהם ולהחליף מידע בנוגע לניהול ושיווק של פודקאסטים.

מקור: searchenginejournal.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן