מחקר שבדק מעל 700 אלף סטוריס באינסטגרם מראה איך למקסם את הביצועים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

מחקר חדש שבוצע על ידי חברת socialinsider ו-wave.video ניתח 661,565 סטוריז באינסטגרם ו-64,571 מודעות סטוריז שהתפרסמו בין אפריל 2019 לספטמבר 2020. 

את המחקר המלא הכולל את כל הסטטיסטיקות המלאות ואת כל הממצאים אפשר לקרוא כאן. שימו לב, זה ארוך מאוד אז תכינו את עצמכם. כדי לעזור לכם להבין בצורה קלילה יותר את כל הנתונים החשובים ביותר מתוך המחקר, החברות הכינו במיוחד אינפוגרפיקה שמסכמת את תוצאות המחקר:

מחקר של 700 אלף סטוריז באינסטגרם

אלה הם כמה מהנתונים המרכזיים מתוך המחקר שבוצע:

  • על פי המחקר, מותג צריך להעלות 5 סטוריז ביום. הממוצע של מותגים על פי המחקר הוא שהם מעלים בין 7 ל-8 סטוריז בחודש ולטענתם אם המותגים יעלו 5 סטוריז בכל יום זה יעניק להם 70 אחוז retention מצד המשתמשים שנחשפים לסטוריז של אותו המותג.

  • משתמשים יוצאים מהסטוריז בדרך כלל במהלך הסטורי ה-3 שהם נחשפים אליו. לטענת המחקר, רוב המשתמשים יוצאים בסטורי הראשון אבל אם יש למותג 4-5 סטוריז באותו היום, רוב הסיכויים שהם ישארו לצפות בכולם.

  • 52 אחוז מסך הסטוריז שנבדקו היו בצורת וידאו והיו להם ביצועים יותר טובים בהשוואה לתמונות ביחסי היציאה וגם ביחסי ההתקדמות לסטורי הבא. שווה להשתמש בוידאו בסטורי! בנוסף, וידאו הביא גם יותר שיחות, הודעות ותגובות בהשוואה לתמונות.

  • פרופלים פרטיים באינסטגרם מתקשים לגרום למשתמשים שעוקבים אחריהם לעקוב על הסטוריז שלהם על בסיס קבוע. 

  • מודעות שרצות בסטוריז בדרך כלל מנסות לגרום למשתמשים להקליק על הלינק. זה מראה לנו שהמודעות בסטורי בדרך כלל מנסות לגרום לנו להקליק על הלינק – לקנות משהו ככל הנראה.

  • יחסי המרה של וידאו עומדים על 0.59% לעומת יחסי המרה של תמונות 0.29%

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן