לינקדאין משיקה את Healthcare Hub בכדי לעזור למשווקים בתחום הבריאות בפלטפורמה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

לינקדאין משיקה את Healthcare Hub, מקורות מידע שנועדו לסייע למשווקים בתחום הבריאות לנצל באופן מיטבי את הפלטפורמה, על מנת להגיע לקהל היעד שלהם בקלות.

ה-Hub כולל כלי מדידה שמספקים נתונים על קהל היעד, טיפים לשימוש בפלטפורמה ודוגמאות של מקרי בוחן, שנועדו לסייע למשווקים לדייק את השימוש שלהם בלינקדאין ולסייע לקמפיינים שלהם.

במקור המידע ההחדש לינקדאין מספקת כלים שיוכלו לסייע למשווקים להעלות מעורבות ברשת, לטרגט את קהל היעד באופן מדויק יותר ולמדוד את מיקומם אצל קהל היעד הרלוונטי, עם הכלים המתאימים. 

מתוך linkedin healthcare hub

דיוק במערך השיווק חשוב ומשמעותי תמיד, אך במיוחד בשיווק תעשייה כמו תעשיית הבריאות, אשר עומדת בפני אתגרים רבים.

לפי לינקדאין, תחום הבריאות היה תחום מאתגר לשיווק אפילו לפני פרוץ הקורונה, אך היום האתגרים רבים אף יותר. לדבריה, אחד הנושאים הגדלים ביותר בתעשיית הבריאות כיום, הוא תחום הבדיקות מרחוק, שנוכחותו בפלטפורמה צמחה ב-726% והמעורבות בתוכן הקשור אליו צמחה ב-691%, מתחילת פברואר עד סוף מרץ השנה, עם פרוץ הקורונה.

בנוסף, מציינת לינקדאין, כי בפלטפורמה שלה חברים מעל 8.6 מיליון אנשים מתחום הבריאות, כ-600,000 משקיעים במוסדות בריאות וכ-12 מיליון CXO, וכי למשפיענים בתחום הבריאות יש מעל 2.4 מיליון עוקבים יחד בפלטפורמה,  מה שהופך את הפלטפורמה למושכת במיוחד עבור משווקים מהתחום.

ההאב החדש יספק טיפים ועצות במיוחד עבור שיווק בתחום הבריאות, על מנת להתמודד עם האתגרים הייחודים לה, ולהעלות את סיכויי ההצלחה של המשווקים בפלטפורמה.

לינקדאין שיתפה אינפוגרפיקת המלצות למותגי בריאות הציבור בשימוש בתוכן בפלטפורמה.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן